
Potpuno odvojeni od svojih kolega, izolirani od savjeta mentora i suradnika te dodatnih inputa klijenata, natjecateljski timovi perspektivnih mladih profesionalaca do 30 godina borit će se za titulu najboljih u Hrvatskoj te vrijednu nagradu odlaska na najveće svjetsko natjecanje kreativnosti Cannes Lions, gdje imaju priliku postati i najbolji na svijetu.
Organizatori će Cannes mladim lavovima dovesti i u Rovinj, gdje će prvi put biti predstavljen Young Lions School – cjelodnevni program radionica, predavanja i mentoringa s vrhunskim svjetskim stručnjacima, koji će biti dostupan samo natjecateljima Young Lionsa. Ovaj novi program održat će se u sklopu nadolazećih Dana komunikacija, a najtalentiranijim mladim pojedincima omogućit će priliku za dijeljenje znanja i usavršavanje kako bi dodatno izbrusili svoje vještine te postali još konkurentniji.
Prijave su otvorene, a timovi se mogu natjecati u pet kategorija:
Osim odlaska u Cannes, dodatno zadovoljstvo timovima pruža i humanitarni karakter natjecanja – kreirana se kreativna rješenja bez naknada ustupaju neprofitnoj organizaciji. Na pozitivnu lokalnu promjenu natjecanja ukazuje i činjenica da je riječ o domaćem klijentu.
Dugogodišnji su partneri natjecanja Young Lions Croatia i Shutterstock te Zagrebački inovacijski centar (ZICER), a timovi se mogu prijaviti do 2. ožujka pomoću obrasca dostupnog na poveznici.

O DANIMA KOMUNIKACIJA
Dani komunikacija međunarodno je priznat festival koji svake godine okupi gotovo 3.000 domaćih i inozemnih marketinških stručnjaka, stručnjaka za odnose s javnošću i digitalnu komunikaciju, dizajnera i drugih koji se bave tržišnim komunikacijama. Festival je krajem 2019. nominiran kao jedan od najboljih evenata na svijetu, a ovogodišnje izdanje, koje se održava od 2. do 5. travnja u hotelu Lone u Rovinju, najavljuje „F*** advertising. Love advertising.“ Najveći svjetski kreativci, najutjecajniji pojedinci unutar komunikacijske industrije, futuristi i top TED govornici samo su neki od predavača koje organizatori festivala najavljuju.
O ORGANIZATORIMA FESTIVALA
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.
IAB Hrvatska neprofitna je udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska zamišljen je kao forum profesionalca interaktivnog marketinga s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti tako i njezinih članova. IAB Hrvatska osnivač je Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.