Otvorene prijave za jedan od najboljih svjetskih evenata

Dani komunikacija vole i mrze komunikacijsku industriju

P. N.

Dani komunikacija, međunarodno prepoznat festival kao jedan od najboljih na svijetu, održat će se od 2. do 5. travnja 2020. pod nazivom „F*** advertising. Love advertising.“ Najveći svjetski kreativci, najutjecajniji pojedinci unutar komunikacijske industrije, futuristi i evanđelisti samo su neki od predavača koje organizatori festivala najavljuju



Gotovo 3.000 domaćih i inozemnih marketinških stručnjaka, stručnjaka za odnose s javnošću i digitalnu komunikaciju, dizajnera i drugih koji se bave tržišnim komunikacijama okupit će se na poznatoj lokaciji hotela Lone u Rovinju početkom travnja 2020. Osmo izdanje Dana komunikacija, koje su British Association Excellence Awards izabrali za jedan od najboljih svjetskih evenata, održava se pod sloganom „F*** advertising. Love advertising.“ Uz samokritičan pristup struci, organizatori ovom neobičnom porukom nastoje potaknuti cjelokupnu komunikacijsku industriju na kreativno promišljanje, djelovanje izvan okvira i kreiranje novih kvalitetnih rješenja s pogledom na budućnost.


 „Tijekom cijele godine obilazimo svijet i tražimo 20 najzanimljivijih kreatora koje ćemo dovesti u Rovinj. Ove godine to su zaista velike zvijezde, počevši od TED predavača s desecima milijuna pregleda, najutjecajnijih ljudi industrije i top kreativaca na svijetu pa sve do futurista, evanđelista i drugih. Svi ćemo tamo puno naučiti, ali se i odlično zabaviti. Sretni smo jer su Dani komunikacija postali mjesto na koje se i naši predavači iznova vraćaju pa razmislite želite li propustiti novo izdanje festivala”, istaknula je Dunja Ivana Ballon, direktorica festivala i programa, dodavši kako festival svake godine ide korak naprijed jer „predavači Dana komunikacija nisu ljudi koji samo govore o trendovima – oni ih stvaraju.”






Posljednje izdanje Dana komunikacija obilježilo je 65 predavača, 102 partnera i sponzora, 287 natjecateljskih prijava te 51 nagrada. Dijelom pozitivnog hypea i dobre atmosfere, koji iz godine u godinu obilježavaju ovaj festival, bila su i ugledna svjetska imena kao što su Sir Martin Sorrell, lider koji je izgradio carstvo WPP-ja, zloglasni suosnivač The Pirate Baya Peter Sunde, bivši globalni kreativni direktor Twittera Jayanta Jenkins, jedan od najvećih svjetskih kreativnih umova Susan Credle i mnogi drugi.


Prijave za sudjelovanje na Danima komunikacija moguće su na službenoj stranici festivala, koja je ovih dana dobila novo ruho. Stranica pruža sve informacije o kupnji early bird kotizacija, ali i smještaju u vrhunskim Maistrinim hotelima čiji će smještajni kapaciteti zbog velikog interesa biti popunjeni već u idućih nekoliko tjedana, stoga organizatori pozivaju na ranije prijave.



 


O ORGANIZATORIMA FESTIVALA


 


Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr. 


IAB Hrvatska neprofitna je udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska zamišljen je kao forum profesionalca interaktivnog marketinga s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti tako i njezinih članova. IAB Hrvatska osnivač je Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.