Dani komunikacija, međunarodno prepoznat festival kao jedan od najboljih na svijetu, održat će se od 2. do 5. travnja 2020. pod nazivom „F*** advertising. Love advertising.“ Najveći svjetski kreativci, najutjecajniji pojedinci unutar komunikacijske industrije, futuristi i evanđelisti samo su neki od predavača koje organizatori festivala najavljuju
Gotovo 3.000 domaćih i inozemnih marketinških stručnjaka, stručnjaka za odnose s javnošću i digitalnu komunikaciju, dizajnera i drugih koji se bave tržišnim komunikacijama okupit će se na poznatoj lokaciji hotela Lone u Rovinju početkom travnja 2020. Osmo izdanje Dana komunikacija, koje su British Association Excellence Awards izabrali za jedan od najboljih svjetskih evenata, održava se pod sloganom „F*** advertising. Love advertising.“ Uz samokritičan pristup struci, organizatori ovom neobičnom porukom nastoje potaknuti cjelokupnu komunikacijsku industriju na kreativno promišljanje, djelovanje izvan okvira i kreiranje novih kvalitetnih rješenja s pogledom na budućnost.
Posljednje izdanje Dana komunikacija obilježilo je 65 predavača, 102 partnera i sponzora, 287 natjecateljskih prijava te 51 nagrada. Dijelom pozitivnog
Prijave za sudjelovanje na Danima komunikacija moguće su na službenoj stranici festivala, koja je ovih dana dobila novo ruho. Stranica pruža sve informacije o kupnji
O ORGANIZATORIMA FESTIVALA
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.
IAB Hrvatska neprofitna je udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska zamišljen je kao forum profesionalca interaktivnog marketinga s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti tako i njezinih članova. IAB Hrvatska osnivač je Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.