Oporavak gubitnika pandemije

Kako se radnici vraćaju u urede, tako potražnja za dezodoransima raste

T.I.

Foto: iStock

Foto: iStock

"Mnogo ljudi nisu koristili dezodoranse dok su bili zatvoreni i radili od kuće, i sad se to mijenja“ - rekao je za Guardian financijski direktor Unilevera Graeme Pitkethly



Dok jednom ne smrkne, drugom ne svane, kaže stara poslovica. Ni pandemija koronovirusa nije izuzetak, dapače, mnogima je smrknulo, od prerađivačke industrije, preko prometa do show businessa kao posljedica zatvaranja, ali je mnogima i svanulo, od farmaceutske industrije do tehnoloških internetskih divova jer su se ljudi zatvorili u svoje domove. U cijeloj toj priči postojao je i jedan kolateralni gubitnik kojem sad ponovno polako sviće, a o kojem je malo tko razmišljao svo ovo vrijeme. Naime, riječ je o proizvođačima dezodoransa.


Na to je pažnju skrenuo pažnju Guardian u tekstu o tome kako se britanski gigant Unilever, čiji proizvodi uključuju hranu i pića, sredstva za čišćenje, kozmetičke proizvode i sredstva za osobnu njegu, oporavlja od pandemije u sektoru sredstava za osobnu njega, dezodoransa posebice.


Prodaja takvog njihovog asortimana porasla je za punih 15 posto u posljednjem kvartalu u odnosu na isto razdoblje prošle godine, i pripomogla da prodaja na godišnjoj razini poraste za 8 posto. U čemu je kvaka objašnjava za Guardian financijski direktor Unilevera Graeme Pitkethly.




“Mnogo ljudi nisu koristili dezodoranse dok su bili zatvoreni i radili od kuće, i sad se to mijenja.“ Već prošle godine, čim su ograničenja prestala i ljudi ponovno počeli slobodno odlaziti u šoping centre, klubove, kafiće, kina…, u Unileveru su primijetili nagli porast potražnje za dezodoransima. Ovaj drugi val porasta potražnje povezuje se s činjenicom da je i dugo nakon ukidanja ograničenja mnogo ljudi nastavilo raditi od kuće, ali danas se već skoro sve vratilo na staro i većina ljudi ponovno odlazi u urede bez obzira što mnogi od njih mogu posao odraditi i od kuće.


Inače, multinacionalna kompanija Unilever je sedma kompanija po vrijednosti u Europi s prometom od preko 60 milijardi eura u 2022. godini. Između ostalog, u njihovom su asortimanu i nama dobre poznati brendovi za osobnu higijenu i njegu poput Dovea, Rexone i Impulsea.