Iznimna agilnost

Svjetska premijera redizajnirane Opel Insignie: Limuzina s premium pretenzijama

Bila je to i prije, ali je nakon redizajna Opelova Insignija postala jednom od najzanimljivijih limuzina D segmenta u kojem je bitka za prestiž i više nego brutalna



Ako se išta dobrog može pronaći u svom zlu koje nam se događa s pandemijom koronavirusa, onda je to činjenica da se svjetske prezentacije pojedinog novog modela događaju na svim nacionalnim adresama istovremeno. I ne, nije riječ o »virtualnom svijetu« koji je u slučaju automobila i pomalo iritantan – automobile se naime mora doživjeti uživo i u vožnji, ne samo digitalno – već tako da se noviteti distribuiraju u sve zemlje gdje se i prodaju. Zahvaljujući Opelu i redizajnu Insignije, u Hrvatskoj smo imali priliku voziti tri modela, jedan limuzinski i dva karavanska i isitinski osjetiti što to donosi osvježena limuzina ugledne njemačke automobilske kuće.


Po pitanju dizajna uglavnom se »peglalo« neke sitnije nedostatke ili poneku »boru«. Bilo da je riječ o unutrašnjosti ili vanjštini. I ma koliko se samo »peglalo«, ugođaj koji se doživljava unutar Insignije jasno iscrtava odluku Opela da sa svojim automobilima, pa tako i s Insignijom, konkurira za za najprestižnije prodajne pozicije. Ali ne podilaženjem cijenom, već uvrštavanjem maksimalne opremljenosti i kvalitete uz zadržavanje bitno boljih iznosa od onih koje na računima ispostavljaju premium konkurenti. Štoviše, neki elementi sigurnosne ili estetske opreme koji se mogu pronaći kod Insignije, kod najuglednijih konkurentskih modela ni – ne postoje.


Veliki je sada i izbor motora, automatski mjenjač ima devet stupnjeva prijenosa, a posebno je zanimljiva verzija s najsnažnijim benzinskim motorom snage 230 KS i novim automatskim mjenjačem koja dolazi s pogonom na sve kotače. Benzinca su inače tri, najmanji ima zapreminu od 1,4 litre i snagu od 145 KS, dok su dvolitreni modeli snage 200 ili spomenutih 230 »konja«. Dva su dizelaša, zapremina im je 1,5 ili dvije litre, snaga 122, odnosno 174 KS. Novi mjenjač s devet automatski promjenjivih stupnjeva prijenosa dolazi samo sa snažnijim benzincima, kod dizelaša su u ponudi prijašnji, osam stupanjski automatici ili manualni mjenjači.




Kratke testne vožnje pokazale su iznimnu agilnost, istina vozili smo najsnažnijeg benzinca, visoku kvalitetu završne obrade, naprosto omogućile su nam istinski – premium doživljaj. U Hrvatskoj se uskoro očekuju u prodaji kad će duže testne vožnje omogućiti i – više impresija kao i zaključaka.