Nije iznenađenje

Svjetska premijera Hyundai Tucsona: Hrabar iskorak u visoko društvo

Edi Prodan

Samim dizajnom vanjštine i unutrašnjosti Hyundai je s Tucsonom jasno dao do znanja u kojem je smjeru krenuo, a sve potvrđuje i raskošna ponuda motora kao i visoka kvaliteta materijala



Nije baš da je iznenađenje, ali lijepo je vidjeti. Najkraći bi to bio rezime nakon što se dođe u dodir s novom generacijom Hyundai Tucsona, vrlo uspješnog dalekoistočnog konkurenta najboljima u kompaktnom crossover razredu.


Samim dizajnom vanjštine i unutrašnjosti Hyundai je s Tucsonom jasno dao do znanja u kojem je smjeru krenuo, a sve potvrđuje i raskošna ponuda motora kao i visoka kvaliteta materijala. Prednji dio automobila slijedi visokoestetizirane nakane koje su se kao jako uspješne pokazale i kod nešto manjih modela, Kone posebno. Naglašeno sportski, a opet i dovoljno profinjeno kako bi trajalo, kako izgled automobila ne bi kroz neko kraće vrijeme postao »dosadan«. Straga se taj utisak dodatno pojačava, posebno zahvaljujući »lajsni« što spaja dva kraka svjetlosnih snopova.


​Što tek reći o unutrašnjosti? Ona je naprosto na korak do najluksuznijih i najraskošnijih modela tako da se zahvaljujući njoj jasno vidi kojim se putem kreće cjelokupna Hyundaijeva poslovna politika.




Raskoš je vidljiva i po pitanju agregata. Ima ih svih vrsta tako da će svatko jako lako, ili možda i ne jer kad se ponudi veliki izbor nekad nije lako učiniti odabir, pronaći najbolje za svoje potrebe. Start je s dva dizelska agregata snage 116 ili 136 KS, dok se kod benzinaca može birati najprije između 150 i 180 »konja«, da bi sam vrh ponude bio kod klasičnog hibrida snage 230 KS ili PHEV-a koji doseže čak 265 KS. Veći dio ponude dolazi i s integralnim pogonom, dok su automatski mjenjači rezervirani za snažnije modele. Drugim riječima, manualni mjenjač i pogon na prednju osovinu su isključiva opcija kod najpovoljnijih benzinca i dizelaša.


Što se tiče gabarita, dimenzije su ostale u zoni uobičajenog, ali naglašene funkcionalnosti. Dužina mu je 4500 mm, širina 1865, visina 1650 mm dok se međuosovinski razmak protegnuo na 2680 mm. Priču o dobroj funkcionalnosti iskazuje podatak o 620 litara volumena prtljažnika što je jedan od najboljih podataka u klasi.


U svakom slučaju Tucson vrlo brzo dolazi u prodaju i u Hrvatskoj kad će se znati pojedinosti o cijenama. No, da je riječ o istinskoj raskoši, potpuno je jasno i bez – dopunskih podataka. Naprosto, Tucson je ušao u natjecanje s najboljima i to s velikom šansom da u toj bitki ostvari jako dobre rezultate.