
Foto Leapmotor
povezane vijesti
- Vraćaju se Golf, Polo i Passat – ali na struju; umjesto dosadnih brojki ponovno će pisati imena koje pamtimo
- Oštar pad dobiti velikog kineskog proizvođača električnih vozila. “Prava je groznica na tržištu”
- Kupci u 35 zemalja jasno izrazili što misle o električnim automobilima: “Sve je jasnije što nas čeka”
Proizvođač automobila Stellantis od rujna će početi prodavati električna vozila (EV) svog kineskog partnera Leapmotora u devet europskih zemalja kako bi proširio svoju ponudu jeftinih automobila, rekao je u utorak čelnik tvrtke Carlos Tavares.
Prodaja zajedničke tvrtke Stellantisa i Leapmotora proširit će se na Južnu Ameriku, Bliski Istok i Afriku te Indiju i Aziju i Pacifik počevši od četvrtog tromjesečja 2024., rekao je Tavares u kineskom gradu Hangzhouu gdje je sjedište Leapmotora.
Zajednička tvrtka po imenu Leapmotor International, koja je u 51-postotnom vlasništvu Stellantisa, ima za cilj prodavati električna vozila Leapmotora izvan Kine i također ih proizvoditi izvan Kine, oslanjajući se na Stellantisova proizvodna uporišta.
Ona je dio šireg partnerstva sklopljenog između dvije grupacije, nakon što je francusko-talijanska grupa prošle godine objavila da kupuje 21 posto udjela u Leapmotoru za 1,6 milijardi dolara.
Preko zajedničke tvrtke, Stellantis ima ekskluzivna prava za proizvodnju, izvoz i prodaju proizvoda Leapmotora izvan Kine. To je prva takva mogućnost jednom etabliranom zapadnom proizvođaču automobila u vrijeme kada brojni kineski proizvođači, uključujući BYD, Chery i Dongfeng najavljuju ili razmatraju nova proizvodna postrojenja u Europi.
Tavares i izvršni direktor Leapmotora Zhu Jiangming nisu iznijeli pojedinosti o točnim lokacijama na kojima bi se mogla proizvoditi električna vozila Leapmotora.
No, Tavares je rekao da će se sve odluke vezane za proizvodnju temeljiti na procjeni troškova i kvalitete te da bi među mogućim lokacijama mogla biti Stellantisova tvornica u Tychyju u Poljskoj.