120 godina proizvodnje

Royal Enfield u deset minuta rasprodao obljetničku ediciju motocikala Interceptor 650 i Continental 650

T.I.

Foto: Royal Enfield

Foto: Royal Enfield

Osim sentimenta, neupitne kvalitete i specifičnog dizajna koji smišljeno odaje dojam prošlih, romantičnijih motociklističkih vremena, važan čimbenik u cijeloj priči oko Royal Enfielda je i cijena



Ako se računa kontinuitet proizvodnje od 1901., prvo u Engleskoj, pa onda istovremeno u Engleskoj i Indiji od 1955., te na kraju samo u Indiji nakon gašenja originalne tvrtke u Velikoj Britaniji, Royal Enfield je tvornica koja najduže proizvodi motocikle bez prestanka. I to nije jedini rekord. Njihov model Bullet proizvodi se nepromijenjen kontinuirano od 1948. godine čime se ne može pohvaliti niti jedan model iz svijeta motocikala.


Povodom 120 godina proizvodnje, tvrtka iz Chennaija za sva četiri glavna tržišta (Indija, Sjeverna i Južna Amerika, Europa, Azija),  proizvela je 120 komada specijalnog izdanja njihovog modela Interceptor 650 i  Continental 650, dakle njih sveukupno 480.


Zasad je 120 komada ovih motocikala neodoljivog retro šarma ponuđeno samo na indijskom tržištu i prema jučerašnjim i današnjim izvještajima indijskih medija, nakon jučerašnjeg puštanja u prodaju svih 120 komada prodano je u manje od 10 minuta.




Royal Enfield je dobro znana tvrtka u Indiji koja je proizvodila gotovo milijun motocikala godišnje prije pandemije, pa ova jagma nije ništa čudno u državi s 1,2 milijarde stanovnika.


Osim sentimenta, neupitne kvalitete i specifičnog dizajna koji smišljeno odaje dojam prošlih, romantičnijih motociklističkih vremena, važan čimbenik u cijeloj priči oko Royal Enfielda je i cijena. Interceptor 650 i Continental 650 kod hrvatskog zastupnika koštaju u prosjeku oko 55 tisuća kuna do registracije, što je dvadeset i više tisuća kuna manje od japanske i europske konkurencije iste ili slične kubikaže.


Kao što je vidljivo na fotografijama, sve je na slavljeničkim motociklima u crnoj boji (uz „zlatne“ linije), osim ispuha, a krase ga neki dizajnerski detalji, osim boje i natpisa koji decidirano ukazuje da je u pitanju specijalno izdanje tu je i specijalni metalni bedž s nazivom tvrtke.


Još nije poznato kad će se ostalih 360 motocikala iz limitiranog izdanja pojaviti na ostala tri tržišta i hoće li poneki od njih završiti i kod hrvatskog uvoznika.