Nva vizija

Peugeot predstavio Inception Concept i ima ambiciju postati vodeći proizvođač električnih auta

Edi Prodan

Foto Peugeot

Foto Peugeot

Peugeot ima ambiciju osigurati si status vodećeg proizvođača električnih vozila u Europi do 2030. godine



Peugeot je predstavio konceptni model naziva Inception, što prema latinskom ishodištu znači – početak. Na taj se način željelo potvrditi da se i Peugeot nalazi na pragu sasvim drukčijeg promišljanja automobilske budućnosti. Kao što se da nazrijeti s vizualnog predloška, Inception pruža originalnu tehnološku perspektivu i jamči ekskluzivan doživljaj vožnje. Ono što je pak posebno važno za serijsku proizvodnju, jer koncepti mogu biti i ne u cijelosti prihvaćeni kad je sama proizvodnja u pitanju, činjenica je da bi se od 2025. godine glavnina njegovih inovacija trebala naći u novim serijskim modelima Marke.


Novim dizajnerskim jezikom ističe se njegov atraktivan stav, revolucionarnim dizajnom unutrašnjosti i obećanjem tehnoloških rješenja koji će i samu vožnju učiniti posebnom, uvodi se i u budućnost električnih automobila Peugeota. K tome, riječ je o oglednom primjerku novog dizajna koji potpisuje Matthias Hossann, a koji, kako se vidi, označava golem zaokret u vizualnom identitetu automobila sa znakom lava.


Zahvaljujući novoj generaciji i-Cockpita® i kontrolnom sustavu Hypersquare, ovaj konceptni automobil nudi nov i intuitivan način upravljanja vozilom koji iz temelja mijenja doživljaj vožnje.




– Peugeot se mijenja, ali Inception zadržava prepoznatljivi duh marke. Taj model zrači bezvremenskom »mačjom« privlačnošću i pokazuje koliko smo optimistični u pogledu budućnosti automobila i emocija koje pobuđuju. Prozračan i prepun prirodnog svjetla, mijenja prostorni doživljaj vožnje te ilustrira naša nastojanja da smanjimo ugljični otisak svojih modela za više od 50 posto do 2030. godine, naglasio je Matthias Hossann, direktor dizajna Peugeota, dok je Linda Jackson, direktorica Peugeota, dodala:


– Ove ćemo godine elektrificirati sve modele u gami, a u naredne dvije namjeravamo predstaviti i pet posto električnih modela. Naša je ambicija jednostavna: osigurati si status vodećeg proizvođača električnih vozila u Europi do 2030. godine, zaključila je Jackson.