Hyundai Genesis G90

Ovaj luksuzni Genesis mogao bi biti jaka konkurencija S-klasi, ali u Mercedesu ne moraju brinuti

T.I.

Prve objavljene fotografije novog G90 modela koji se očekuje i u električnoj varijanti donosi značajne dizajnerske preinake; prije svega na izgledu zaštitne rešetke i dvolinijskih prednjih svjetala koje prate liniju amblema marke



Luksuzni brand korejskog Hyundaija Genesis predstavio je ovih dana novu generaciju prostrane limuzine nazvane G90 za 2023. godinu.


Ovaj impresivni automobil koji se na korejskom tržištu pojavio prvi put 2015. godine baziran je na novoj M3 platformi isprobanoj prvi put na SUV-u GV80.


Zamišljena je kao platforma s prvenstveno zadnjim pogonom i opcijom da bude na sva četiri, ali zanimljiva je njena univerzalnost što se tiče vrste motora. Name, može podržavati opciju s motorom na unutarnje sagorijevanje i potpuno električni pogon što inače zahtijeva prilično različito podvozje.




Prve objavljene fotografije novog G90 modela koji se očekuje i u električnoj varijanti donosi značajne dizajnerske preinake; prije svega na izgledu zaštitne rešetke i dvolinijskih prednjih svjetala koje prate liniju amblema marke. Ovako tanka svjetla još nisu viđena ni na jednom Genesis modelu, a čini se i na malo drugih sličnih automobila drugih marki.

Foto galerija: Genesis G90 2023



Zanimljiv dizajnerski dodatak je i mogućnost uvlačenja kvaka što pridonosi i aerodinamici i elegantnom izgledu. I straga se Genesis oslanja na dvolinijsko rješenje za pozadinska svjetla, također prilično tanka. „Rep“ automobila je sužen je i nekako spušten i poprilično podsjeća na rješenje kakvo koriste u Mercedesu kod ovakve klase automobila.


Automobil dolazi u dvije verzije dužine, duga je duža za 190 mm u razmaku kotača od standardne, što daje još više prostora za putnike na zadnjim sjedalima.


U novom G90 nalazimo nalazimo novodizajnirani volan i dva displeya koji, koji su – opet slično kao u Mercedesovoj S-klasi – podvučeni pod jednom staklenom površinom.


Za domaće korejsko tržište u G90 se i dalje ugrađuje moćni V8, 5-litarski motor, dok za sve ostale dolazi u skoromnom 3,5-litarskom V6 izdanju. Ovaj motor razvija 380 konjskih snaga.


Iako bi ovakav automobil mogao biti jaka konkurencija S-klasi Mercedesa, čini se da se u Mercedesu ne moraju brinuti, barem što se Europe tiče. Naime, u Genesisu (još) nemaju namjere ponuditi ga na EU tržištu. No, to ne znači da mu se ne možemo diviti na slikama, jer je riječ o zaista impresivnoj limuzini. Čisto radi informacije, početna cijena ovog automobila mogla bi biti oko 80 tisuća dolara kad se negdje krajem 2022. pojavi na tržištu.