Ne slijedi trendove

OSEBUJNI ISKORAK Volkswagen predstavio potpuno obnovljeni Arteon

P. N.

Uz tehnološke iskorake, kao i one koji se odnose na dizajn, oerzije Arteona po prvi put dolaze i s plug-in hibridnim pogonom



Arteon nema uzore i ne slijedi trendove – to je moto koji je svojoj najvećoj limuzin dodijelio Volkswagen. K tome, osim zanimljivog redizajna, tu je sada i dodatna verzija karoserije: novi Arteon Shooting Brake – pomalo avangardistički karavan, ili kako ga definiraju u jednoj od najznačajnijih automobilskih tvrtki na svijetu – »Variant«.


Obje verzije Arteona po prvi put će na tržište stići s plug-in hibridnim pogonom. Spoj e-motora i benzinskog turbomotora u novom Arteonu eHybrid i Arteonu Shooting Brake eHybrid razvija sistemsku snagu od 218 KS. Dva plug-in hibridna modela mogu prijeći do 59 kilometara s potpuno električnim pogonom. Na dugim dionicama e-motor također smanjuje potrošnju TSI motora. Plug-in hibridni modeli sa svojim električnim dosegom idealno odgovaraju tipičnom ponašanju današnjih vozača automobila. Prema istraživanju njemačkog Saveznog ministarstva za promet i digitalnu infrastrukturu, 95 posto svih dnevnih vožnji automobilom kraće je od 50 kilometara. Stoga je većina svih vožnji u najmnogoljudnijoj zemlji u Europi moguća uz potpuno električni pogon, s eHybrid verzijama Arteona.


Vanjski dizajn oblikuje novi, avangardistički stil Ekspresivan i dinamičan Shooting Brake. Arteon je u višoj srednjoj klasi uspostavio novi, avangardistički stil. Volkswagen sada nastavlja ovaj ekspresivni put s novim Arteonom Shooting Brake.




Update dizajna i za fastback. Svi modeli Arteona odlikuju se dodatno izoštrenim prednjim dijelom vozila. K tomu se obje verzije karoserije mogu prvi put konfigurirati s novim LED svjetlima za dnevnu vožnju dok su LED stražnja svjetla koja sežu sve do stražnjeg poklopca također iznova razvijena. Nova i ekskluzivna unutrašnjost, plemeniti materijali, novo upravljanje klima-uređajem »Digital Cockpit Pro« u sklopu serijske opreme. Modeli Arteona u unutrašnjosti su dobili potpuno redizajnirani izgled cockpita koji je dosljedno prilagođen ekskluzivnosti modela.


Kada se prtljaga utovari do naslona stražnjeg sjedala i visine pokrivke prtljažnika, iza upečatljivih stražnjih poklopaca modela s pet sjedala postaje dostupan prostor za odlaganje veličine 563 litre odnosno 565 litara (Shooting Brake). Uz natovarenost do krova i naslona prednjih sjedala volumen utovara povećat će se na 1557 litara (fastback) odnosno 1632 litre (Shooting Brake). Utovarna površina dugačka je u oba slučaja 2092 mm. Prostor u stražnjem dijelu vozila također je izuzetno velik: putnici ovdje mogu uživati u slobodnom prostoru za noge veličine 1016 mm, što predstavlja najbolju vrijednost u klasi.