Svjetska premijera

Novi Porsche 911 GT3 kao pušten s lanca: Ide do 320 km na sat

P. N.

Fantastični doživljaj vožnje na četiri kotača - Porsche 911 GT3 / Foto Porsche

Fantastični doživljaj vožnje na četiri kotača - Porsche 911 GT3 / Foto Porsche

S maksimalnom brzinom od 320 km/h još je brži od dosadašnje verzije i postiže ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,4 sekunde



Porsche pušta s lanca novi 911 GT3. I sedma generacija ovog vrhunskog sportskog vozila je razvijena u uskoj suradnji s Porsche Motorsportom.


Ona donosi čistu trkaću tehnologiju još dosljednije u serijski model nego ikad prije: Konstrukcija s dvostrukim ramenima u prednjoj osovini i dorađena aerodinamika sa stražnjim krilom u obliku labuđeg vrata i markantnim difuzorom potječu iz uspješnog GT trkaćeg vozila 911 RSR, dok se 510 KS snažni četverolitreni bokser motor sa šest cilindara temelji na pogonu iz modela 911 GT3 R koji se dokazao u utrkama izdržljivosti. Ovaj akustično impresivni visokoobrtajni motor gotovo nepromijenjeno dolazi i u novom 911 GT3 Cup.


Rezultat je briljantan stroj za vožnju: učinkovit i emocionalan, precizan i visokih performansi, savršen za trkalište i odličan za svakodnevicu. Karakteristična snaga modela 911 GT3 krije se u zbroju svih njegovih značajki. S maksimalnom brzinom od 320 km/h još je brži od dosadašnjeg 911 GT3 RS. Novi 911 GT3 postiže ubrzanje s nule na 100 km/h za 3,4 sekunde. Porsche ovaj novi model, za posebno purističko iskustvo vožnje, nudi i s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva. Aerodinamika čije su karakteristike dodatno izbrušene po uzoru na trkaći sport generira znatno veći negativni uzgon, a da pritom neznatno utječe na koeficijent otpora zraka. U poziciji Performance ručno podesivi elementi krila i difuzora značajno povećavaju aerodinamički potisak za veću brzinu u zavojima. Međutim, ona je rezervirana striktno za izlete na trkališta.





Porsche novi 911 GT3 nudi od 167.518 eura uključujući PDV i opremu specifičnu za pojedinu zemlju. Isporuka kreće u svibnju 2021. godine kad će biti poznati i dodatni detalji što se mogu kao »potpitanja« pojaviti u svakoj od država koje dakako imaju svoje porezne sustave, ali i odnos prema ovakvim, jako rijetkim, supersportskim modelima.