Nasljednik modela 812 Superfast

Ferrari 12 Cilindri, posljednji model iz Maranella s isključivo V-12 motorom?

T.I.

Vanjskim dizajnom, ovaj model je neka vrsta posvete Ferrariju Daytona koji se proizvodio između 1968. i 1973. godine, dok se unutrašnjost naslanja na njihov SUV visokih performansi Purosangue i grand touring model Roma



Nakon što je predstavljen prije par dana, pojavljuju se prve analize i detaljniji uvidi o performansama i izgledu najnovijeg Ferrarija, jednostavno nazvanim 12 Cilindri. Među njima je i pregled engleskog Top Geara, čiji je novinar zavirio u svaki kutak ovog atraktivne talijanske jurilice.


Simbolično predstavljen u Miami Beachu povodom 70-e godišnjice prisutnosti Ferrarija na američkom tržištu, 12 Cilindri je sportski dvosjed, nasljednik modela 812 Superfast. Kao što ime kaže, u njega je ugrađena posljednja inačica njihovog legendarnog V-12 motora zapremine 6.469  kubika i snage od 610 kW, odnosno 819 konjskih snaga.


Vanjskim dizajnom, ovaj model je neka vrsta posvete Ferrariju Daytona koji se proizvodio između 1968. i 1973. godine, dok se unutrašnjost naslanja na njihov SUV visokih performansi Purosangue i grand touring model Roma.




Nagađa se da bi, s obzirom da se svijet automobila nepovratno okreće u pravcu elektrifikacije, ovo mogao biti zadnji Ferrarijev model koji će biti pogonjen samo V-12 motorom. Očekuje se da bi sljedeći model mogao biti hibridni u kombinaciji V-12 i električnog motora.


U njega je ugrađen automatski mjenjač od osam brzina, za koji u Ferrariju tvrde da je za 30 posto brži u mijenjanju brzina negoli je to bio slučaj s 812 Superfast modelom. Od nula do 100 ubrzava za samo 2,9 sekundi i razvija maksimalnu brzinu od vrtoglavih 340 kilometara na sat.


U prodaju će kasnije ove godine i ne treba očekivati manju cijenu od 400 tisuća eura.