Maja Žirovčić i Ljudmila Pribilović

Shuz. MINI ima jako slatke majice za djecu i mame, a dizajnerice nastavljaju podržavati slow fashion i koristiti prirodne tkanine

S.M.

Foto: Press

Foto: Press

"Kao mame koje podržavaju slow fashion, domaći dizajn i eko održivost, ovakav proizvod je potpuno u skladu sa našim osobnim stavovima i vrijednostima koje želimo prenijeti i na svoju djecu", zaključuju.

Kao odgovor na sve prisutnije pitanje eko održivosti i masovne proizvodnje odjeće,  dizajnerice brenda Shuz. Maja Žirovčić i Ljudmila Pribilović realizirale su svoju drugu kolekciju majica shuz. MINI. 


“Prilikom kreiranja kolekcije inzistirale smo na prirodnim tkaninama koje su nježne za dječju  kožu te smo dugo tražile idealan pamuk za majice. Tržište tekstilnih materijala je zaista veliko  i često cijena ne garantira kvalitetu, tako da smo si dale truda da budemo sigurne u ono što  ćemo ponuditi”, kaže Ljudmila. 


Riječ je o majicama za djecu svih uzrasta personalizirane imenom, a sami kroj je udoban,  ležeran i unisex, ukratko idealan za igru. Upravo takvu majicu ćete poželjeti sačuvati za  uspomenu i nakon što ju djeca prerastu.


Osim dječjih majica prisutne su i tzv. „mama“ majice  dostupne u dvije veličine. 




Unikatan detalj


“Put do finalnog proizvoda započeo je testiranjem uzoraka obraćajući najviše pažnju na ponašanja materijala i aplikacija u pranju, odabrale smo one koji su se pokazali najboljim i pokrenule proizvodnju u Zagrebu”, otkrio je talentirani duo koji je svoj brend Shuz. MINI predstavio prošle godine.


Odmah nakon predstavljanja same ideje kreativnih  personaliziranih majici otvoren je i web shop, čime su majice postale dostupne diljem svijeta. 


“Svakako želimo nastaviti proizvodnju u malim serijama i gurati ideju da se svakoj shuz. MINI majci može dati unikatni detalj i svakom klijentu pomoći oko odabira veličine i boje majice, boje slova, načina održavanja i slično”, poručuju dizajnerice u priopćenju. 


Maja i Ljudmila već dugi niz godina uspješno vode svoj brend personaliziranih, ručno oslikanih tenisica Shuz. i znaju da komunikacija s ljudima oduzima najviše vremena, ali žele ostati na tom osobnijem pristupu kupcima.


Budući da sudjeluju u svakom aspektu svog poslovanja znaju da ne smiju preći granicu kapaciteta proizvodnje. Također treba zadržati i dozu realnosti i shvatiti to kao posao od kojeg treba živjeti. 


“Kao mame koje podržavaju slow fashion, domaći dizajn i eko održivost, ovakav proizvod je potpuno u skladu sa našim osobnim stavovima i vrijednostima koje želimo prenijeti i na svoju djecu”, zaključuju.