Toniranje mišića

Jednostavna poza kod trčanja zbog koje ćete lakše do ravnog trbuha

S.M.

Foto: iStock

Foto: iStock

Vrlo jednostavna ali efektivna kardio vježba koja poboljšava vaše kardiovaskularno zdravlje i pomaže gubitku kilograma



Za slučaj da je među vašim novogodišnjim odlukama ona standardna da ćete početi redovito trenirati, onda je trčanje odličan početak koji za krajnji cilj ima vitku liniju i zaglađen trbuh.


Naravno, važno je napomenuti da je jedini pravi trik za ravan trbuh – pravilna prehrana u kombinaciji s redovitim treninzima.


Trčanje je aktivnost koju možemo odraditi u svako doba dana i ne morate se odmah tjerati na kilometarske rute. Dovoljno je početi ispred zgrade, trčati u krug po dvorištu ili napraviti nekoliko krugova na najbližem igralištu.




To je vrlo jednostavna ali efektivna kardio vježba koja poboljšava vaše kardiovaskularno zdravlje i pomaže gubitku kilograma. Trčanje može biti odlična stvar, a još kada dodate trik kojim ćete brže do ravnog trbuha, nema bolje.


Sve što ćete napraviti je dodati jedan korak prilikom vašeg trčanja, a to je – podignete ruke. Da vam približimo ideju, povezat ćemo ju sa poznatim scenama iz filmova kada vojnici trče kaznene krugove tako da su im ruke podignute iznad glave.


Times piše je trčanje na ovakav način puno intenzivnije nego “obično” trčanje i potrebna vam je jača tjelesna snaga da bi ruke mogle biti u zraku.


Trčanje s ovim trikom od vježbe stvara kompleksnost, odličan kardio i super način za toniranje mišića. I ne pomaže samo vašem trbuhu već i vašim rukama.


Tijelu je potrebno više energije za ovo, čime se troši i više kalorija. Jače se razgibavate, pokrećete više mišića odjednom i smanjujete rizik od ozljeda jer trčite puno sporije kada su vam ruke u zraku.