Jutarnja rutina

Znate li kako izgleda jedno lijepo sporo jutro? Mi znamo, a evo kako ga možete postići

Dijana Ljubanović

FOTO/Pexels

FOTO/Pexels

S pravom polaganom jutarnjom rutinom dan možete započeti na pravi način.



Ljepotu života čine male, ali slatke rutine koje pružaju strukturu u životu, uklanjaju stres, pomažu u izgradnji dobrih navika, povećavaju učinkovitost i pružaju ​​osjećaj kontrole nad životom.


Zato je tako lako zaljubiti se u spore jutarnje rutine i započeti dan na ugodan način.


Što je sporo jutro?


Počnimo s onim što je jako loše jutro: pritisnuti snooze 3 puta, kasno ustajati, preskakati doručak i uzimati pecivo i vrlo lošu kavu na putu do posla, zaboraviti torbu za teretanu kod kuće i već se osjećate užurbano i tjeskobno, a dan još nije ni započeo.




Umjesto toga, zamislite ovo; imate lijepo, sporo jutro. Njegujete svoju kožu, odvajate malo vremena kako biste prikupili nadahnuće i motivaciju za dan, doručkujete zdravo i iza sebe ostavljate uredan, organiziran dom, piše The Lifestyle Files.


Drugi zvuči puno bolje, zar ne? S pravom polaganom jutarnjom rutinom dan možete započeti na pravi način. Budite koncentriraniji, energičniji i općenito boljeg raspoloženja.


A potrebno je manje vremena ili truda nego što biste mislili.


Pripremite se večer prije


Napišite svoj popis obveza, pripremite se za bilo kakve sastanke, prelistajte kalendar, ubacite sve što vam treba u torbu i odaberite odjevnu kombinaciju za drugi dan.


Bilo koja vrsta pripreme može vam pomoći uštedjeti dragocjene trenutke ujutro. Također, značajno smanjuje jutarnju tjeskobu i pravi je odraz toga kakav će vam biti dan.


FOTO/Pexels

FOTO/Pexels


Probudite se na vrijeme


Što se ranije probudite, to ćete se osjećati produktivnije. Iznenadit ćete se koliko toga možete stići napraviti do 10 sati. Postavite alarm najmanje 1,5 sat prije nego što morate izaći iz svog doma. Ovo je dovoljno vremena da se probudite i udobno odradite svoju rutinu.


Pijte vodu s limunom


Nastojte odmah ujutro popiti najmanje dvije čaše vode. U vodu stavite malo svježeg limuna (i malo metvice)! To je tako jednostavan i brz ritual od kojega odmah dobijete veliku količinu vitamina C, pomaže probavi i nevjerojatno osvježava.


FOTO/Pexels

FOTO/Pexels


Esencijalna ulja


Jedna od prvih stvari koje ujutro popravlja raspoloženje je uključivanje difuzora s esencijalnim uljem. Jednostavno postavlja lijepu atmosferu dana. Eterična ulja visoko su koncentrirani biljni ekstrakti s brojnim zdravstvenih blagodatima.


U osnovi, dragulji u maloj bočici. Preporučljiva esencijalna ulja za jutro su pepermint, limunska trava i mandarina. Ali pazite se lažnih esencijalnih ulja – kupujte samo ona prava, a ne “mirisna ulja”. Oni su sintetički proizvodi bez prirodnih ljekovitih svojstava esencijalnih ulja.


FOTO/Pexels

FOTO/Pexels


Pospremite krevet


Da, ovo je zapravo jako važno. Lijepo napravljen krevet može pretvoriti vibraciju cijele spavaće sobe iz nereda u organizirano mjesto. Odvojite 30 sekundi da napravite krevet svaki dan.


Rutina njege lica


Ujutro očistite lice, izmasirajte lice ledom, koristite serume, kremu za oči, hidratantnu kremu i SPF. U doista sporo vikend jutro ili ako radite od kuće, možete čak napraviti i masku za oči ili lice. Čitav režim njege kože iznosi doslovno 3 minute, a koži dalje daje sve što treba.


FOTO/Pexels

FOTO/Pexels


Slušajte podcaste


Omiljene podcaste čuvajte za jutro i slušajte ih dok radite rutinu njege kože i šminkate se.


Priuštite si zdrav doručak


Mnogi ljudi ne vole doručkovati, ali kao i kod većine stvari, kad to jednom pretvorite u naviku, to postaje prirodna stvar. Vaše tijelo ujutro navikne na želju za hranom. Hranjivi, zdravi doručak također povećava šanse da cijeli dan ostanete puni snage.


Uvijek se možete odlučiti na chia pudinge, zeleni smoothiji i kajgana sa svježim začinskim biljem i avokadom. Ako ujutro nemate vremena za doručak, pripremite ga večer prije: zobena kaša je preko noći najjednostavnija stvar, samo ubacite malo mlijeka, jogurta, zobi, meda i chia sjemenki, promiješajte i stavite je u hladnjak.


Ubacite malo voća ujutro i spremni ste za polazak. To doslovno traje samo jednu minutu.


FOTO/Pexels

FOTO/Pexels


Kava


Vjerojatno nije potrebno objašnjenje. Prva jutarnja kava razbudit će vas i popraviti raspoloženje.


FOTO/Unsplash

FOTO/Unsplash


Pročitajte vijesti


Odvojite 15-20 minuta da pročitate vijesti ili pregledati svoje omiljene web stranice i blogove. Informirajte se i inspirirajte. Radije to radite ujutro uz kavu, a ne u radno vrijeme. Mentalna stimulacija mozga pomaže da se brže probudite.


Sve što vas dovodi u izvrsno, energizirano, veselo raspoloženje – učinite to dijelom svoje jutarnje rutine. Vratite svoja jutra i uživajte kako vam to može poboljšati cijeli dan.