
Foto: Audi
Ovi modeli dijele svoju električnu arhitekturu s Porsceom Taycan, što nije čudno s obzirom da su obje tvrtke dio VW grupe. Arhitekturu odlikuje jedno od najbržih punjenja trenutno u auto-industriji. Tvrtka deklarira da se od 5 posto razine energije baterije dolazi do 80 posto u samo 22 minute
povezane vijesti
Audi je u utorak predstavio e-tron Quattro GT za 2022. godine i RS e-tron GT s boljim performansama i više snage. Prema viđenom, ne samo da će ovi modeli biti perjanice auto-elektro budućnosti Audiija, već i novi visoki standard, te odstupanje od obrasca da se u kategoriji električnih vozila nude uglavnom crossover i SUV modeli.
“Ovaj je automobil nova, vrlo progresivna interpretacija klasičnog GT-a. To znači proporcije poput super sportskog automobila i iskoristivost pravog četverosjeda. I to je nešto potpuno novo“ – rekao je na predstavljanju Marc Lichte, voditelj dizajna Audija.
Audi e-tron GT i RS treće su i četvrto potpuno električno vozilo u njihovom portfelju, nakon e-tron SUV-a 2018. i e-tron Sportbacka koji su debitirali 2019. Još jedan SUV Audi Q4 e-tron bit će peto električno vozilo ovog proizvođača automobila. Svi su ovi modeli dio Audijevog plana da do 2025. lansira više od 30 električnih vozila i plug-in hibrida.
Osnovni e-tron GT ima dva motora koji proizvode ekvivalent od 469 konjskih snaga – ili 522 KS s „overboostom”. Na bateriji od 93,4 kilovata mogu preći oko 380 kilometara. Prema europskom WLTP standardu, doseg e-tron GT je 480 kilometara.
RS e-tron ima isti prednji motor kao i početni GT, ali ima jači stražnji motor. Zajedno, motori mogu proizvesti 590 konjskih snaga. Kao rezultat toga, RS e-tron GT može ubrzati od nule do 100 na sat za 3,1 sekunde, a najveća brzina koju postiže je 250 km/h.
Ovi modeli dijele svoju električnu arhitekturu s Porsceom Taycan, što nije čudno s obzirom da su obje tvrtke dio VW grupe. Arhitekturu odlikuje jedno od najbržih punjenja trenutno u auto-industriji. Tvrtka deklarira da se od 5 posto razine energije baterije dolazi do 80 posto u samo 22 minute.
Iznutra se e-tron GT standardno isporučuje s 12,3-inčnim Audijevim virtualnim kokpitom, digitalnom instrument tablom i središnjim 10,1-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir, gdje vozači mogu upravljati glazbom, navigacijom i drugim kontrolam, kao i značajkama specifičnim za električna vozila, poput traženja punionice.
Cijena ovih Audijevih luksuznih automobila neće biti mala. Najjeftiniji model s početnom opremom košta 101 tisuću eura. Jači RS e-tron GT koštat će 140.700 eura.