
Toni Radolović i njegova "nabrijana" corsa / Snimio Anto Ravlić
U sklopu auto manifestacije GoldPoint koju je prvi put organizirao crikvenički Auto klub GoldPoint ponuđena su razna događanja, a upriličen je i defile svih sudionika kroz Crikvenicu
Pod vijaduktom Dubračina sakrila se zavidna ergela od tristotinjak automobila koji su plijenili pažnju svaki na svoj način. Od moćnih terenaca, do automobila u koje se uguralo 300 kilograma zvučnika i pripadajuće opreme i automobila koji samo nose serijska imena, a ispod haube kriju zvijeri. Sve je to ponudila auto manifestacija GoldPoint koju je prvi put organizirao crikvenički Auto klub GoldPoint. U sklopu manifestacije ponuđena su razna događanja.
GP Adria Route je ponudio vožnju do Gorskog kotara, GP Adria Off-Road Route je birao puteve kojima ne može proći svatko, GP Old’n’Gold je tražio stare ljepotane, GP dB Drag Show se odvijao po pravilima što glasniji, to bolji dok je GP Style Show vrednovao uređenje automobila. Vozio se i defile svih sudionika kroz Crikvenicu.
Atraktivan automobil dovezao je Toni Radolović iz Poreča. Formalno, radi se o Opel Corsi, no to je sasvim neki drugi automobil u koji je u osam godina u dodatnu opremu uloženo 25-30 tisuća eura. Radolovićeva Corsa pod haubom ima 350 KS.
– Sve je promijenjeno, kaže Radolović i počinje nabrajati: interijer, motor, u autu su Alcantara koža i karbon, puno karbona. Na mjestu zadnjih sjedišta je nitro koji daje 50 KS. Metanol alkohol hladi motor. Kočnice su od Porsche Cayenna turbo. Corsa poleti 280 kilometara na sat.
Poglede je plijenio Peugeot Zadranina Karla Stipčevića. Military look i 300 kilograma audio opreme koja nudi 17kw.
– Šajba se trese od glazbe, kaže Zadranin koji iz auta pušta rap i hip-hop s jakim basevima.
Interijer je u vojnom stilu, redenici glume kvake.
– Volim military đir. Hard core, nije fesi-šmensi. Idem po Hrvatskoj i inozemstvu. Koliko je para utučeno? Ni sam ne znam, 99 posto je mog rada. Koliko auto vrijedi? Ma ne bih ga prodao, smiješno mi je kad mi netko postavi pitanje.
Ljubitelji automobila okupljali su se oko formule koju su izradili zagrebački studenti, ali i oko Fiće iz 1977. godine.
Druženje je završilo partyjem u hotelu Omorika i podjelom nagrada. Organizatori su zadovoljni prvim izdanjem, popunjenim parkiralištem ispred vijadukta i najavljuju još bolje drugo izdanje.