Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 4° 1
Sutra: 1° 2° 34
22. veljače 2018.
Dobar spoj

"Pozitivizam": Senzualna Tonkina modna priča pretočena u spot

Tonka u objektivu Marka Grubišića
Tonka u objektivu Marka Grubišića
Autor:
Objavljeno: 22. siječanj 2018. u 7:37 2018-01-22T07:37:36+01:00

Scenarij spota nastao je kroz stilističku suradnju Tonke i dizajnerice Marije Cvitanović čiji modni brend Marka.hr snima novu kampanju koju fotografira Marko Grubišić

Pjesma »Pozitivizam« kojom će se pjevačica Tonka predstaviti na 65. Zagrebačkom festivalu dobila je videoizdanje u režiji Dalibora Matanića.

Scenarij spota nastao je kroz stilističku suradnju Tonke i dizajnerice Marije Cvitanović čiji modni brend Marka.hr snima novu kampanju za svoju senzualnu modnu priču koju fotografira Marko Grubišić, upravo  uz podlogu pjesme »Pozitivizam«.

Glazbu i tekst potpisuje Aljoša Šerić, dok je uz njega za aranžman i produkciju zaslužan Srđan Sekulović Skansi. Ovom pjesmom Tonka najavljuje svoj prvi samostalni album koji će izaći ove godine u izdanju Dallas Recordsa i Mast Produkcije.

Foto Marko Grubišić

– Svaki put kad ju slušam, asocira me na newyoršku hektičnost koju i sama ponekad proživim u ovom gradu, buku zbivanja danju i noću, sve dok ne uđem u neki imaginarni underground jazz klub u kojem svira solo saksofon, i odjednom je sve dobro. Aljoša je umjesto mene napisao sve što želim reći, samo on to bolje uglazbi i formira u stih, rekla je Tonka.

Foto Marko Grubišić

Glazba, moda i film pokazali su se kao savršen spoj za novi Tonkin spot.

Ideja modnog snimanja pretvara se u životni »film« modela kojeg je zaokružila priča nagrađivanog redatelja Dalibora Matanića.  Ženstvena, zavodljiva i glamurozna u svili i čipki Marka.hr , a istovremeno  buntovna i svojeglava u privatnom životu, Tonka u spotu utjelovljuje upravo ono što predstavlja i nova kampanja Marije Cvitanović – bezvremensku eleganciju, klasičnu ljepotu i ženstvenost kao zajedničku ideju i nit koju je Marija prepoznala upravo u Tonki, a ona je provlači u svojem novom zvuku - profinjenom alt popu moderne produkcije.

Foto Marko Grubišić

Za frizuru je zaslužna Renata Pokupec iz frizerskog salona Keune Colette, za make up Petra Sever, a za styling Marka by Marija Cvitanović.

– Suština je snimanje kampanje za Marka M koja prema izvornoj ideji postaje baza za modni spot »Pozitivizam« u kojem Tonka nosi zavodljive negližeje i rublje prepoznatljivo za Marka Pounje vintage glamour stil koji Tonka prepoznaje i nosi već gotovo dvije godine, a sada se može kupiti i online na Marka.hr.  U njoj sam prepoznala zajedničku nit i sve ono što predstavlja i Marka.hr - klasičnu žensku ljepotu, profinjenu, ali modernu i buntovnu ženu, što prikazuje i sam spot, ali i definira moju kampanju i prepoznatljiv stil Marke.hr, rekla je Marija Cvitanović.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.

HNK Rijeka