O ulozi žene

Manekenke sa zečjim ušima u modnoj kampanji brenda Tara Fashion

P. N.



Tara Fashion, svojom prvom službenom “kampanjom” čestita Uskrs svima, a posebno ženama, koje su sinonim novog rođenja, plodnosti i života, poput babilonske božice plodnosti i ljubavi, Ištar, koja je u zemaljskom obliku prikazivana kao zec.


Žene svih profila i životne dobi, te stvarni život, glavna su inspiracija pri kreiranju kolekcije Tara, stoga se i na kampanji nalaze žene i djevojke, koje na prvi pogled nemaju mnogo sličnosti, no svaka od njih, kroji svaki svoj dan, te vlastitu sudbinu, više no ikad opterećene raznim izazovima i utjecajima okoline, karijere, obitelji i društvenog života.




Uz sve navedeno, zavodljivost i stil i dalje se očekuju kao jedan od prioriteta vizualnog doba u kojem živimo. Stoga su kao dodatak stylingu na fotografijama dodane zečje uši, koje na pomalo ironičan način propitkuju upravo tu ulogu žene u današnjem društvu, koja pored svih “moraš”, istovremeno treba biti i zavodljiva.


Modeli su Branka Habek i Zvona Vučković, pripadnice “zlatnog doba” modelinga, zagrebačke modne scene, koje i dalje zrače svojom svježinom i šarmom, Vedrana Linardić, Valentina Kuzmić, Lorena Kovač, Sara Dobranić te djevojke iz direkcije Kraljice Hrvatske.


Nakit u kampanji dio je kolekcije TJ Jewellery Studio, koji prati Tara Fashion na svim važnijim projektima, svojim unikatnim i ručno rađenim komadima, također hrvatskog dizajnera nakita Tomislava Janičića.


Fotografije potpisuje Tomislav Valent, make-up Petra Sever, kosu Ivica Palinić, a kreativno vodstvo, styling, dodatke Viktor Drago.


Tara Fashion domaći je brand, koji već nekoliko godina gradi svoj put do publike, prvenstveno zaposlenih žena, čije odijevanje mora zadovoljiti kriterije dnevno prihvatljivih, uredskih kombinacija, ali i pružiti mogućnost za izgradnju osobnog stila.


Dodatni izazov u kreiranju odjeće za svaki dan, svjesni široke ponude koja je danas prisutna na domaćem i stranim tržištima, Tara je svoju filozofiju gradila na takozvanom “slow fashion” pokretu, kreirajući komade koji će biti u uporabi više sezona, kvalitetom i dizajnom, u materijalima koji podnose održavanje i svakodnevnu uporabu, a rađeni su u vlastitoj proizvodnji, kojom se trudi očuvati radna mjesta i domaću modnu industriju spasiti od nestajanja.


Večernja moda, u znaku branda Tara, značila bi odmak od klasičnih svečanih komada, koji naglasak stavljaju na blještavilo i siluetu, te se radije pozabavila rješenjima koja su istovremeno klasična i profinjena, ali i nosiva u svakodnevnom životu, kombinirajući komade iz kolekcije, ovisno o prigodi.


U krug svojih suradnika, Marija Fresl, diplomirana konstruktorica odjeće, koja je aktivno u modnom biznisu više od 20 godina, prije godinu dana uključila je Viktora Dragu, domaćeg modnog stručnjaka kao kreativnog direktora na kolekcijama, kako bi dodatno definirao potpis branda te ga približio ciljanoj publici i pripremio za nastup na stranom tržištu.