
Izvor: Instagram/Screenshot
Život tinejdžera zapravo nije nimalo lagan, a pojava prvih frustracija, koje nikako ne treba uzimati zdravo za gotovo, može dovesti do problema s mentalnim zdravljem koje je i dalje taboo u mnogim državama
Razdoblje srednje škole može biti problematično, posebice jer nije neuobičajeno da se tinejdžeri u toj dobi osjećaju neshvaćeno te imaju osjećaj da se nemaju kome požaliti.
Mnoga djeca se bore s osjećajem nepripadanja okolini, a društvene mreže baš i ne pomažu da se problem riješi. Dio djece je frustriran jer se osjeća da ne može pratiti korak s ostalim učenicima kada se radi o akademskom uspjehu. Dio se osjeća manje vrijedno jer mu roditelji zbog financijske situacije ne mogu pružiti sve što bi htjeli, a neko drugo dijete ima.
Život tinejdžera zapravo nije nimalo lagan, a pojava prvih frustracija, koje nikako ne treba uzimati zdravo za gotovo, može dovesti do problema s mentalnim zdravljem koje je i dalje taboo u mnogim državama.
No, ne i za jednu profesoricu srednje škole ˝John F. Kennedy˝ u Freemontu u Kaliforniji. Erin Castillo je profesorica učenicima posebnih potreba koja je svojim učenicima napravila tablicu u koju svaki dan upisuju kakvo im je mentalno zdravlje, odnosno, kako se osjećaju tog dana.
Ideja je da učenici na papiriću napišu svoje ime na poleđini prije nego što ga smjeste pokraj jednog od šest osjećaja. Tim je omogućila da diskretno podijele svoje osjećaje, što djeluje ohrabrujuće.
Kategorije uključuju: ˝ja sam super˝, ˝dobro sam˝, ˝osjećam se bez veze˝, ˝borim se˝, ˝teško mi je˝ i ˝ne bi imao ništa protiv razgovora jer se osjećam kao da me tama guta˝.
Pisanje njihovih imena na poleđini znači da su bilješke anonimne za kolege, ali Erin ih može preokrenuti i razgovarati s njima u četiri oka.
Erin je na svom Instagram računu napisala: “Danas sam uspjela razgovarati s nekoliko učenika. Bože, ta djeca. Volim ih. Srce me boli zbog njih. Srednja škola je ponekad teška, ali sretna što je nekoliko njih dobilo siguran prostor u kojem si mogu dati oduška i razraditi neke osjećaje˝, prenosi LAD Bible.
“Također mi se sviđa da učenici mogu vizualno vidjeti da nisu sami u svojoj borbi. Bio je to prekrasan dan koji se fokusirao na brigu o sebi i mentalno zdravlje.”
Erin je sada napravila verziju svoje karte s uputama koju možete besplatno preuzeti ovdje.
Njena je priča postala uzor mnogim profesorima. Govoreći za Good Morning America, Erin je rekla: “Nikad nisam očekivala da bi se to moglo koristiti u više zemalja širom svijeta, došlo je do profesora iz Novog Zelanda, Afrike… Čujem stvarne priče ljudi koji pomažu svojim učenicima. Stvarno sam preplavljena radošću.˝
“Imala sam mnogo učenika u posljednjih pet godina moje karijere koji su se borili sa samopouzdanjem, sumnjom u sebe, imidžom, imali samoubilačke misli, pokušali samoubojstvo.. Nakon što sam sve to vidjela, trudila sam da se o svemu tome razgovara u mojoj učionici i da vodim brigu o tome kako su.”
U intervjuu za magazin INSIDER, Erin je rekla: “Toliko ljudi misli da su jedini koji se bore. Djeca moraju čuti da nisu sami i saznati kako ta podrška izgleda.”