Humanitarna akcija

Moć dijeljenja: Najpoznatija influencerica prikupila 3 milijuna eura u samo 24 sata za pomoć Italiji

Mija Dropuljić

FOTO/Instagram

FOTO/Instagram

Prikupiti skoro 3 milijuna eura u tako kratkom vremenu i nije baš nemoćno, zar ne? 



Koronavirus hara Europom, a kao što redovito možete pratiti broj oboljelih raste, ne samo u susjednim zemljama, nego i u Hrvatskoj. Najgora situacija događa se u Italiji koja je doslovno cijela pod karantenom, a broj oboljelih raste iz dana u dan. No, ovdje nećemo pričati o snazi koronavirusa, ovdje ćemo pričati o snazi influencera, točnije o najpoznatijoj, ne samo talijanskoj, nego i svjetskoj influencerici Chiari Ferragni koja je iskoristila svu moć koju ima i u samo dvadeset i četiri sata prikupila više od 3 milijuna eura za pomoć oboljelima od koronavirusa. 


Donacije za nove bolničke krevete


Chiara Ferragni i njen muž glazbenik Fedez odlučili su iskoristiti svoj utjecaj kako bi osvijestili svoje pratitelje o alarmantnoj situaciji koja se događa u Italiji. Nakon što su osobno donirali 100.000 eura, odlučili su pomoći pri prikupljanju donacija za nove bolničke krevete na odjelu intenzivne pomoći u milanskoj bolnici San Raffaele. Projekt je nastao u suradnji s Albertom Zangrillom, profesorom i voditeljem kardiovaskularnog odjela i odjela intenzivne u milanskoj bolnici. Preko linka na platformi Go Fund Me svatko može donirati minimalno pet eura. 


Bračni par Ferragnez, kako ih od milja zovu, aktivirao je svoje društvene mreže na kojima imaju popriličan broj pratitelja. Za one koji ne znaju, Chaira Ferragni je jedna od prvih modnih blogerica na svijetu koja je izgradila pravo poslovno carstvo oko svog imena, a danas je samo na Instagramu prati preko 18 milijuna ljudi diljem svijeta. Njen muž, talijanski glazbenik Fedez ima preko 9 milijuna pratitelja. Ovaj uspješan bračni par je putem svojih kanala uspio prikupiti više od 3 milijuna eura koji će biti donirani milanskoj bolnici. Samo u području Milana je preko 2.200 ljudi hospitalizirano, a čak 400 oboljelih je završilo na intenzivnom odjelu kojem kronično nedostaje kreveta. 



Ne zaslužuje svatko titulu “influencer”.


U današnje doba riječ influencer kod brojnih osoba izaziva alergijske reakcije. Mnogi smatraju da dotične osobe u svom životu ne rade ništa, a pogotovo ne utječu na nikoga. Eventualno mogu nekoga potaknuti da kupi kremu za koju je dotični influencer plaćen da je reklamira. 




Problem ne leži u influencerima, a bitno je naglasiti da pri tome mislimo na one prave influencere. Ne na samoprozvane osobe koje su kupile gomilu pratitelja, sebe smatraju kraljem/kraljicom (ispraznog) sadržaja bez ikakvog pokrića, a svoj život montiraju u onaj savršen kadar prema najnovijih trendovima. Jer nije svatko tko se proglasi ili ga mediji prozovu zaslužio titulu “influencer”. Nije baš svaka curka koja se odijeva po najnovijim modnim trendovima influencer.


Influencer bi trebao biti netko tko utječe na svoje pratitelje da promijene svoj način razmišljanja i način života na bolje, a ne samo da nauče gdje kupiti najljepšu haljinu. Problem leži u tome što ne zaslužuje svatko titulu “influencer”.


Određeni pojedinci svoju stečenu digitalnu moć iskorištavaju na onaj najbolji mogući način – osvještavaju pratitelje o gorućim problemima današnjice i pomažu onima kojima je pomoć potrebna. 


Kolika je stvarna moć influencera, dokaz je Chiarina humanitarna akcija za pomoć milanskoj bolnici. Prikupiti skoro 3 milijuna eura u dvadeset i četiri sata i nije baš tako nemoćno, zar ne? 


O velikom se uspjehu oglasila i Chiara na svom Instagram profilu riječima: “Prikupili smo više od tri milijuna eura u dvadeset i četiri sata. Uplaćeno je 165 tisuća donacija iz više od 92 države. Ovo je najveća crowdfunding kampanja ikada napravljena u Europi. Toliko je drugih kampanja za ostale talijanske bolnice započeo jučer. Vjerujete mi sada kada kažem ‘moć dijeljenja’? Hvala vam i nastavite s donacijama”, napisala je.