Zanimljive statistike

Instagram se sve više približava Facebooku

Ivana Kocijan

Credit: PEXELS.COM

Credit: PEXELS.COM

Najpopularnijoj društvenoj mreži Instagram je sve bliži na području popularnosti i marketinških kampanja



RIJEKA Početkom 2019. godine na Facebooku je bilo 1,9 milijuna Hrvata, dok je na Instagramu bilo 1,1 stanovnika Lijepe Naše. Taj se broj iz dana u dan mijenja, pogotovo što se tiče sve većeg dolaska odrasle i starije populacije koja je također pokleknula pod popularnošću društvenih mreža, objavila je agencija za digitalni marketing Arbona na temelju podataka portala DataReptorala.


Korisnici Facebooka na mjesečnoj bazi u prosjeku lajkaju samo jednu stranicu. Od toga svaka žena u prosjeku lajka dvije stranice, dok muškarci lajkaju samo jednu stranicu. Što se tiče lajkanja objava (bilo koje vrste), ovdje stojimo već malo bolje. Jedan korisnik Fejsa u prosjeku lajka 13 objava.


Od toga žene lajkaju 20 objava, dok muškarci u prosjeku lajkaju 10 objava. Da smo nešto ljeniji narod, dokazuje podatak da je prosječan korisnik unutar 30 dana komentirao svega pet puta neku objavu.




Žene unutar 30 dana ostavljaju i po sedam komentara, dok muškarci ostavljaju samo tri komentara (gledano na bilo koje objave. Na mjesečnoj bazi prosječni korisnik Facebook odluči podijeliti samo jednu objavu s prijateljima.


Također, prosječan korisnik unutar 30 dana 17 puta klikne na razne promocije, od toga u prosjeku svaka žena 21 puta klikne na promociju, a muškarci 14 puta. Što se tiče promotivnih kampanja i njihova ciljanja Facebook korisnika, i muškarci i žene su se otprilike ravnomjerno ciljali.


Generalno gledajući, ženski spol je uključen u 49% aktivnih promocija, dok je u 51% promocija uključen muški spol. Jedan od zanimljivijih podataka je taj da je Instagram zabilježio da aktivne promocije 54% vremena ciljaju žensku populaciju, a 46% vremena mušku.