FOTO Pixabay
Društvene su mreže u početku služile kao odličan način za komunikaciju i razmjenu fotografija, ali zaista se otišlo korak predaleko.
Agencija kaže da fotografije služe za zabavu, ali potražnja za takvim fotkama pokazuje „zamagljenu granicu između stvarne životne radosti i očajne želje za dokazivanjem u virtualnom svijetu“, komentira novinarka UNILADA.
Istraživanje Jetcosta pruža dokaz o više od 4 tisuće odraslih Amerikanaca koji izmišljaju svoje praznike. Njih 10 posto je otišlo korak dalje i objavilo lažnu fotku na društvenim mrežama.
Potvrda nevjerojatne plitkosti današnjeg digitalnog društva stiže s portala New York Post. Vodeći marketinški djelatnik spomenute „Fake A Vacation“ agencije, Tom Eda, kaže da ljudi lažu jer su godišnji odmori skupi ili jer su morali otkazati izlete u posljednji trenutak, a svejedno su htjeli slike.
Jedna druga agencija, naziva „Krome Photos“ nudi lažne odmore fotkama s putovanja u Parc Güell u Barceloni ili atraktivan let balonom iznad Kapadokije.
Jezivo je dokuda su ljudi spremni ići da se pokažu u nekim izmišljenim normama društvenih mreža, koje smo si, realno gledajući – sami nametnuli i sami pretjerali.