Liberalizacija taksi-tržišta metropole još ni na vidiku

Taxi Cammeo nespreman za Zagreb

Vanja Vesić

– Ne bih volio o tome govoriti. Sad je sve završeno. U javnosti se traži dlaka u jajetu. Pitate me kao da ste sudac, neraspoložen je bio vlasnik Cammea grupe Kosta Minovski, kazavši nam onu poznatu najavu: »Počinjemo voziti za dva tjedna«



ZAGREB Građani Zagreba još će se morati strpiti da sjednu u neki jeftiniji taksi. I jedna od posljednjih u nizu najava da će proteklog tjedna početi voziti novi taksisti pokazala se kao čista tlapnja. Postojeći Radio Taxi Zagreb i dalje je glavni igrač u gradu, mada su se na zagrebačkim ulicama ovih dana mogle vidjeti i neke nove anonimne tvrtke. U Gradu Zagrebu pokušali smo provjeriti u čemu je problem i saznati najjednostavniji podatak – koliko ih vozi, koliko ih ne vozi i zašto. 


– Taxi Cammeu ostala je ovjera cjenika i uplata po 1.500 kuna po dozvoli da mogu početi raditi. Zašto još to nisu napravili, pitajte njih, napomenuo je Mijo Bezer iz Gradskog ureda za promet. 


– Prvi natječaj je završen i mi smo svoj posao obavili. Kad krene Cammeo sa svojih 76 vozača, tek će se onda na zagrebačkim ulicama primijetiti tržišna utakmica. Za ostale nemojte me pitati – dodao je Bezer kojeg smo prekinuli na sastanku. Valja spomenuti da se Cammeo žalio čak i predsjedniku Ivu Josipoviću, tvrdeći da ih Grad opstruira u poslu i na taj način koči liberalizaciju zagrebačkog tržišta taksi-prijevoznika. Iracionalno je što Cammeo tvrdi da je u neravnopravnoj poziciji, sve šutljiviji s informacijama prema javnosti. 




– Ne bih volio o tome govoriti. Sad je sve završeno. U javnosti se traži dlaka u jajetu. Pitate me kao da ste sudac, neraspoložen je bio vlasnik Cammea grupe Kosta Minovski, kazavši nam onu poznatu najavu: »Počinjemo voziti za dva tjedna«. Josipoviću su se obratili sa zahtjevom da ih primi kao predstavnike triju firmi Cammeo grupe – Cammeo d.o.o., Autoprijevoz Oliva d.o.o. i Autoprijevoz Modem d.o.o., koja bi zaposlila 450 ljudi. Taksistima, samostalnim obrtnicima, dodijeljeno je 90 dozvola, dok će za preostalih 83 raspisati novi natječaj.