Nova devijacija na Pećinama / Foto Vladimir Mrvoš
Novom devijacijom Šetališta XIII divizije, sada na desnu stranu, koja je ovaj tjedan puštena u promet, počeo je povrat »u prijašnje stanje« i učenici OŠ Pećine ponovo će dobiti svoje dvorište
RIJEKA U travnju prošle godine HŽ Infrastruktura potpisala je ugovor za izvođenje radova na projektu razvoja multimodalne platforme u luci Rijeka i povezivanja s kontejnerskim terminalom Jadranska vrata, koji provodi u partnerstvu s Lučkom upravom Rijeka, ukupne vrijednost oko 270 milijuna kuna.
Radovi su počeli već u lipnju prošle godine, a riječ je o opsežnom zahvatu koji se izvodi u tri faze, a u sklopu kojega će se rekonstruirati postojeći kolosijeci u kolodvoru Rijeka Brajdica, izgraditi četiri nova kolosijeka na kontejnerskom terminalu, rekonstruirati postojeća i izgraditi nova kontaktna mreža te signalno-sigurnosni i telekomunikacijski uređaji.
Također proširit će se postojeći tunel Sušak i izgraditi novi izvlačnjak u proširenom tunelu. U planu je i ugradnja kompletne nove kolodvorske rasvjete. Radovi bi trebali završiti sredinom sljedeće godine.
Ovaj projekt pod nazivom »Razvoj multimodalne platforme u Luci Rijeka i povezivanje s kontejnerskim terminalom Jadranska vrata«, odnosno rekonstrukciju željezničkog kolodvora Brajdica i kontejnerskog terminala Brajdica najviše su osjetili učenici i roditelji OŠ Pećine.
Oni su zbog devijacije Šetališta XIII divizije na lijevu stranu, ove školske godine izgubili najveći dio svog igrališta pred školom, a stvorio se i problem s prijevozom djece u školu.
Novom devijacijom Šetališta XIII divizije, sada na desnu stranu, koja je ovaj tjedan puštena u promet, počeo je povrat »u prijašnje stanje« i učenici OŠ Pećine ponovo će dobiti svoje dvorište.
Vozači se pozivaju na oprez, a kroz ulicu je zabranjen prolaz kamionima i autobusima osim onima gradskog prometa i s gostima za ho(s)tele.