Rekonstrukcija

Polaže se prvi sloj asfalta u Krešimirovoj, ali radovi na kompletnoj obnovi svejedno će bitno probiti rok

Marinko Glavan, Ljiljana Hlača

FOto Marko Gracin

FOto Marko Gracin

Po završetku asfaltiranja promet će se vratiti na Krešimirovu, nakon što je još prije četiri mjeseca s tog dijela ulice bio preusmjeren. No, na ostatku trase i dalje će se raditi i sve je izvjesnije da do novog roka, kraja lipnja, radovi neće završiti



Prvi slojevi asfalta položeni su u dijelu Krešimirove ulice kod Indexa, više od godinu dana nakon što su započeli radovi na rekonstrukciji jedne od najprometnijih ulica u Rijeci, koju zajednički financiraju Hrvatske ceste i KD Vodovod i kanalizacija te manjim dijelom Grad Rijeka.


Nakon što je prije nekoliko dana položen hidroizolacijski sloj na dijelu ulice kod Indexa, odnosno bivšeg Grazianija, ovih dana se postavlja prvi sloj asfalta, a kompletno asfaltiranje tog dijela prometnice trebalo bi biti završeno u idućih desetak dana.


Po završetku asfaltiranja promet će se vratiti na Krešimirovu, nakon što je još prije četiri mjeseca s tog dijela ulice bio preusmjeren na devijaciju preko parkirališta kod zgrade HŽ-a, odnosno nekadašnjeg Grazianija. Radovi na ovom dijelu ulice trebali su biti završeni do 31. ožujka, ali kako sada stvari stoje, završetak radova kasnit će puna dva mjeseca.




Na ostatku trase uglavnom se privode kraju radovi na izgradnji armiranobetonske ploče na koju će biti položeni slojevi novog asfalta, na južnim dvjema prometnim trakama, dok radovi na rekonstrukciji sjevernih trakova još nisu niti započeli. Zbog toga je sve izvjesnije da kompletna rekonstrukcija koja je trebala biti završena tijekom ovog mjeseca, neće biti gotova niti do kraja lipnja, novog roka za završetak radova, određenog u veljači ove godine.


Osim novih rokova, »pomaknuta« je i ukupna cijena radova, s ugovorenih 34,8 milijuna kuna, na 36,57 milijuna kuna, od čega 16,056 milijuna ulažu Hrvatske ceste kao nositelj projekta, za rekonstrukciju kolnika i rubnjaka, u duljini od 1.400 metara te usklađenje prometne signalizacije. Udio Komunalnog društva ViK povećan je s ugovorenih 18,135 milijuna na 19,902 milijuna, za izgradnju transportnog kanalizacijskog kolektora dugog 1.080 metara, rekonstrukciju kilometar dugog vodovodnog sustava i polaganje optičkog kabela, pri čemu još 613 tisuća kuna osigurava Grad Rijeka, za izgradnju 200 metara dugog sustava oborinske kanalizacije.


Izvođač radova je zajednica ponuđača koju čine GP Krk i slovenska Godina, a rekonstrukcija je ujedno i prvi dio velikog projekta


»Poboljšanje vodno-komunalne infrastrukture na području aglomeracije Rijeka«, vrijednog 1,76 milijardi kuna, koji se sa 71 posto sufinancira sredstvima Europske unije kroz Operativni program Konkurentnost i kohezija.


Sanacija kolnika i na Školjiću


U ponedjeljak, 25. svibnja, otvara se još jedno gradilište na riječkim prometnicama. Kako su najavili iz Gradskog prometnog centra, toga dana započet će radovi na sanaciji kolnika na zapadnom dijelu ulice Školjić od kućnog broja 7 (kod Centra tehničke kulture) do raskrižja s Ulicom Ivana Grohovca (kod zgrade Narodnog učilišta Rijeka).


– Na preostalom (istočnom) dijelu ulice Školjić (između kućnog broja 6 i 1), uspostavit će se dvosmjerni režim prometovanja. Time će se omogućiti stanarima ulice Školjić da imaju pristup vozilima do svojih stambenih zgrada, a korisnicima pristup parkiralištu Školjić. Na tom dijelu predviđeno je da se zbog privremene uspostave dvosmjernog režima prometovanja privremeno ukinu uzdužna parkirna mjesta uz južni rub kolnika. Također, obostrano se ukidaju uzdužna parkirna mjesta u području izvođenja radova, konkretizira se ovaj zahvat.


Radovi se izvode sukladno planu prioriteta po Mjesnom odboru Školjić – Stari Grad iz 2019. godine. Izvođač radova je tvrtka Građevinar, a planirani rok završetka radova je utorak, 26. svibnja. Promet će biti reguliran odgovarajućom prometnom signalizacijom, stoga se mole vozači da poštuju postavljenu privremenu prometnu signalizaciju te da po mogućnosti izbjegavaju područje odvijanja radova koristeći obilazne prometne pravce.