Zaklada Sveučilišta u Rijeci

Ovogodišnji Realizator realizirat će se online

Ingrid Šestan Kučić

Dosad je bilo 300 uključenih studenata u 123 tima - sudionici jednog od natjecanja / Snimio Vedran KARUZA

Dosad je bilo 300 uključenih studenata u 123 tima - sudionici jednog od natjecanja / Snimio Vedran KARUZA

Poslovni partneri su Erste banka, Ina, Infobip, JGL i Koordinacija savjeta mladih PGŽ-a. Predstavljanje slučajeva bit će online, 28. listopada u 17 sati, uz prijenos uživo



RIJEKA  Zaklada Sveučilišta u Rijeci otvorila je prijave za petu ediciju studentskog case study natjecanja Realizator 2020. Riječ je o prvom riječkom sveučilišnom natjecanju u rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva te zajedničkoj inicijativi akademske i gospodarske zajednice za razvijanje vještina i praktičnog iskustva studenata.


Ovogodišnji program se provodi online, a otvoren je svim studentima u Hrvatskoj. Poslovni partneri 2020. su Erste banka d.d., INA d.d., Infobip d.o.o., Jadran-galenski laboratorij d.d. i Koordinacija savjeta mladih PGŽ-a. Predstavljanje slučajeva bit će održano online, u srijedu 28. listopada u 17 sati uz prijenos uživo. Prijenos će se moći pratiti uživo na Realizator YouTube kanalu i Facebook društvenoj mreži, a prijave se vrše na mrežnim stranicama www.realizator.uniri.hr do 8. studenog.


Dosadašnjih 300 uključenih studenata u 123 tima s 14 sveučilišnih sastavnica, te 20 renomiranih poslovnih partnera potvrđuju uspješnost programa kao primjera dobre prakse povezivanja sveučilišne i poslovne zajednice. Radeći na stvarnim slučajevima, studenti dobivaju mogućnost primijeniti znanje u praksu i razviti konkretne vještine potrebne na tržištu rada. Uz edukativnu i mentorsku podršku, mladi istražuju, formiraju i prezentiraju inovativna rješenja na zadani izazov, dok program istovremeno potiče umrežavanje i stvaranje prvih poslovnih poznanstava.





Ovogodišnji poslovni slučaj Erste&Steiermärkische Bank d.d. bit će »Kako povećati zastupljenost Erste Club branda među mladima?«, INA d.d. studentima će zadati slučaj »Projekt vodik: demo projekt uvođenja autobusa na vodik u Rijeci«, Infobip d.o.o. osmislio je poslovni slučaj »Transformacija zdravstvene industrije korištenjem AI chatbota«, dok će Jadran galenski laboratorij d.d. od studenata tražiti da osmisle marketing novog JGL Muzeja farmacije i kako stvoriti prepoznatljivost i privući publiku, a Koordinacija savjeta mladih Primorsko-goranske županije osmislila je slučaj »Od ideje do akcije: smanjimo nezaposlenost mladih«.



Prva tri najbolja rješenja svakog poslovnog slučaja novčano se nagrađuju iznosima od 3 tisuće kuna za prvo mjesto, 2 tisuće kuna za drugo mjesto te tisuću kuna za treće mjesto. Pobjedničkim timovima, partner projekta STEP RI osigurao je i službeni razgovor za pristup programu besplatne podrške razvoja inovativnih poslovnih ideja.