Riječki gradski prijevoz

Autotrolej uvozi vozače, hvale Nepalce i Filipince: “Vozili su Svjetsko prvenstvo u Katru!”

Portal Novilist.hr

Foto Vedran Karuza

Foto Vedran Karuza

To su ljudi koji imaju i te kako iskustva, kažu u Autotroleju. Reducirali su linije zbog kroničnog nedostatka vozača. Čak 55 ih je na bolovanju i godišnjem odmoru



Riječki Autotrolej reducirao je najfrekventnije riječke autobusne linije, nakon što su se zbog čak 55 vozača na bolovanju i godišnjim odmorima morali izboriti s kroničnim nedostatkom vozača.


Podsjetimo, najjače riječke gradske linije 2, 5, 6, 7 i 7a od danas su reducirane i to najviše u špici, premda valja reći da su Riječani i prije ovog drastičnog poteza osjećali nedostatak autobusa na pojedinim linijama.


Hoće li biti prisiljeni reducirati i prigradske linije? Ovaj problem pokušavaju riješiti dovođenjem stranih radnika, vozača iz Filipina i Nepala.




– Uzrok ovom reduciranju linija je izuzetno veliki broj vozača, kako na bolovanju i godišnjim odmorima. 55 vozača je nama trenutačno na bolovanju i na godišnjem, rekla je za HRT Kristina Prijić, glasnogovornica Autotroleja.


Tko da i radi za ove plaće?


U sindikatima koji djeluju u Autotroleju kažu da mladi ljudi nisu zainteresirani za zapošljavanje u ovom prijevozniku zbog niskih plaća.


– Koliko mladi vozač može očekivati ako se ovdje zaposli? Pa otprilike 1000 do 1100 eura maksimalno s nekim prekovremenim radom. To je neto plaća, naglasio je predsjednik Sindikata primorsko-goranskih komunalaca Alen Bartulac.


Riječane i Primorce uskoro će uz domaće voziti i stranci, dvadesetak Filipinca i Nepalaca dolazi u ožujku i travnju na upražnjena mjesta vozača.


U Autotroleju kažu da su dobili iskusne vozače koji će proći i upoznavanje s Rijekom i okolicom kako bi putnike vozili sigurno.


– Oni su već vozili, vozili su Svjetsko prvenstvo u Katru, znači to su ljudi koji imaju i te kako iskustva, dodala je Prijić.


Sindikati jedva čekaju da dođu


Sindikati nisu protiv strane radne snage, kažu – jedva čekamo da rasterete preopterećene vozače Autotroleja.


– Strani radnici su dobrodošli, mi tu nemamo ništa sporno oko toga, jer sigurno će nam pomoći. Ljudi su dosta iscrpljeni, ljudi dosta rade prekovremeno, ljudi nemaju slobodne dane, nemaju slobodne vikende, poručio je Bartulac za HRT.


Hoće li se tada i vozni red Autotroleja vratiti u normalu? Ostaje za nadati se da će dolazak stranih radnika u tome pomoći.