Podvelebitsko primorje

Sve bolji turistički rezultati u Karlobagu

Marin Smolčić

Skroman, pomalo samozatajan, ali po mnogo čemu privlačan, Karlobag je protekle godine opet bio u žiži zanimanja brojnih gostiju



Mnogi su štovatelji karlobaške rivijere nezadovoljni činjenicom što se metafore „u pjeni mora“ ne koriste vezano uz ovaj dio podvelebitskog arhipelaga.


Prečisto more, fenomenalna plaža Tatinja, sve uređenije mjesto, nova riva, Ribarski muzej na otvorenom i mnoštvo sadržaja dovoljni su razlozi da domaći i strani mediji obrate ponešto veću pozornost na ovaj primorski gradić.


Niti korona niti rat u Ukrajini, uz prateću inflaciju i recesiju, nisu mogli omesti popularnost koju kao turistička destinacija uživa Karlobag.





Skroman, pomalo samozatajan, ali po mnogo čemu privlačan, Karlobag je protekle godine opet bio u žiži zanimanja brojnih gostiju.


Potvrdila nam je to direktorica Turističke zajednice općine Karlobag Ivanka Šegota.



– S obzirom na brojne probleme na svjetskoj razini, rata u Ukrajini, koroni naša lanjska bilanca je svakako bila odlična. Imali smo zabilježeno 30 594 dolazaka i 191 892 noćenja gostiju.


U usporedbi sa 2021. godinom to je 15 posto više dolazaka i za 16 posto više noćenja. Rezultati su dobri, puno se radilo i ono što je najvažnije naši su gosti sve zadovoljniji boravkom u Karlobagu.


Svakako i sa smještajem, čistoćom, organizacijom i ponudama ostalih sadržaja te svime onim što boravak u nekoj destinaciji čini ljepšim i ugodnijim, naglasila nam je direktorica Ivanka Šegota.



Novi list je pratio brojna lanjska događanja u Karlobagu gdje je je lani bilo organizirano vrlo atraktivno i raznoliko Baško ljeto, prepuna i rado posjećena Seljačka tržnica, organizirana je Ribarska noć, prezentacija vezana uz budući Ribarski muzej na otvorenom i mnoštvo sadržaja koji otimaju zaboravu prebogatu tradiciju ovog dijela podvelebitskog primorja.