Muskov plan

Verifikacijska plava kvačica na Twitteru sad se može kupiti i preko Android uređaja. Ali, i dalje ne mogu korisnici iz EU

T.I.

Foto: iStock

Foto: iStock

Do prošle godine plava kvačica je bila besplatna za viđenije korisnike Twittera, političare, selebritije svih vrsta iz svijeta show businessa, novinare, važne aktiviste i druge javne osobe



Tek što je preuzeo Twitter, Elon Musk je najavio da će plavu kvačicu kao potvrdu autentičnosti računa naplaćivati mjesečno 20 dolara, došlo je do sad već legendarne prepiske s jednim od najvećih živućih pisaca Stephena Kinga. King je, ne zbog novca već iz principa, za svojih 6,9 milijuna pratitelja napisao da bi društvena mreža trebala platiti njemu, i da će ako se ostvari ova najava „nestati kao Enron“ s Twittera, na što mu je Musk odgovorio„što kaže na 8 dolara?“, cjenkajući se kao na placu.


U stvarnosti, sad se vidi da je stvar završila negdje na sredini, jučer su s web stranice Twittera objavili da će nakon korisnika iOS-a, dakle iPhonea i ostalih Appleovih uređaja, i korisnicima Android uređaja odsad biti omogućena plava kvačica po istoj cijeni od 11 dolara mjesečno. Oni pak koji svoju godišnju pretplatu otvaraju preko nekog od web pretraživača, odnosno preko laptopa, plaćat će manje, osam dolara mjesečno, upravo onoliko koliko je Musk „ponudio“ Kingu.


Ali, sve to i dalje vrijedi samo za korisnike na području SAD-a, Kanade, Australije, Novog Zelanda, Japana i Velike Britanije, ne i Europske unije. Kad će na ovim prostorima pretplata biti dostupna, ne zna se jer na stranici Twittera stoji tek neodređena tvrdnja da je “proširenje u planu”.




Do prošle godine plava kvačica je bila besplatna za viđenije korisnike Twittera, političare, “selebritije” svih vrsta iz svijeta show businessa, novinare, važne aktiviste i druge javne osobe.


Plava kvačica sad se plaća i mogu je kupiti svi. Osim što će to sugerirati drugim korisnicima da su njihovi računi autentični, prepolovit će broj reklama koje iskaču (od kojih i Twitter živi), a u planu je uvođenje skupljih opcija plave kvačice koje će u potpunosti isključiti reklame za takve korisnike.