Cres

Crescendo Music Festival: Dvije večeri, dvije lokacije i četiri koncerta

Walter Salković

Foto Damir Silov

Foto Damir Silov

Posebna zanimljivost bio je nastup američkog basista Mata Muntza na izvornom otočnom instrumentu mehu koji je naučio svirati – online



CRES – Jedna od rijetkih manifestacija koja je uspješno održana ovog ljeta je Crescendo Music Festival koji organizira Astrid Kuljanić, riječka jazz-pjevačica creskih korijena, trenutno s američkom adresom. Kuljanić je trebala savladati niz prepreka kako bi iz New Yorka, gdje je epidemiološka situacija puno teža nego u Hrvatskoj, doputovala na Cres i ondje pripremila 12. izdanje svog festivala. Iako si je ove godine zadala cilj održati barem jedan koncert, Crescendo se, kao i lani, sastojao od dviju večeri na dvjema lokacijama i četiri koncerta.


Prve večeri u creskom ljetnom kinu nastupili su Cresanin Filip Flego na gitari i Dino Ivelja na kontrabasu (talijanski članovi predviđenog kvarteta ostali su u Italiji, tako da je nastupio samo duo), te nakon njih sekstet »B’Fun Stallation«.


U skladu s više puta isticanom željom organizatorice da festival putuje po novim, čak neobičnim pozornicama diljem Cresa i Lošinja, druga večer održana je na guvnu u Vidovićima, malom selu ponad Martinšćice.




Nastupili su Mat Muntz na kontrabasu i mehu, te sama Astrid Kuljanić. Izveli su nove pjesme koje su pripremili za program »Why Are You Gone?«, koji financira Brooklyn Arts Council te nekoliko starijih stvari, od jazza do obrada tradicionalnih pjesama.


Posebna zanimljivost bio je nastup američkog basista Mata Muntza na izvornom otočnom instrumentu mehu koji je naučio svirati – online, uz pomoć Darija Kučića, svirača u folklornom društvu Studenac iz Nerezina.