ODGODA SERIJSKE PROIZVODNJE

Volkswagen zasad odustaje od jeftinijeg električnog automobila: Zbog blaže Euro 7 norme idu na benzinski Polo

P. N.

Prodaja Pola VI počinje sredinom listopada, a početna cijena bi se trebala kretati oko 99 tisuća kuna.

Prodaja Pola VI počinje sredinom listopada, a početna cijena bi se trebala kretati oko 99 tisuća kuna.

Električni ID.2all trebao se prodavati po cijeni nižoj od 25.000 eura. No sada će se Volkswagen orijentirati na proizvodnju benzinskog Pola



Volkswagen odgađa serijsku proizvodnju novog pristupačnog električnog automobila jer blaža Euro 7 emisijska pravila omogućuju proizvodnju malih gradskih (benzinskih) automobila. Električni ID.2all trebao se prodavati po cijeni nižoj od 25.000 eura. No sada će se Volkswagen orijentirati na proizvodnju benzinskog Pola, piše Automotive New Europe, piše revija HAK.


VW i drugi europski proizvođači automobila predviđali su da do kraja desetljeća više neće moći prodavati male automobile s benzinskim motorima zbog strogih Euro 7 pravila protiv zagađenja. Nakon snažnog lobiranja industrije, zemlje EU-a su se složile da neće mijenjati postojeće Euro 6 uvjete i ograničenja emisija za automobile i kombije, što znači da se mali (uglavnom) benzinski automobili mogu nastaviti proizvoditi bez skupih dodatnih katalizatora koji bi ih učinili neprofitabilnima.


Dakle, projekt ID.2all nije obustavljen. Kratkoročno se odgađa, vjerojatno do 2026. ili 2027. godine, a Volkswagen će kapitalizirati svoj položaj na tržištu s Polom. Ovaj model odlično se prodaje, a VW-u treba novca. S druge strane, do tada će se na tržištu električnih automobila pojaviti Renault 5 i 4, te cijeli niz Stellantisovih modela, uz sve ozbiljnije konkurente iz Kine. Bit će zanimljivo vidjeti kome će se električna strategija isplatiti, odnosno hoće li mali električni automobili zagospodariti tržištem.