C-HR

Toyotin Plug-in Hybrid 220 omogućuje 66 kilometara vožnje dnevno samo na struju

Edi Prodan



S prodanih gotovo 900 tisuća primjeraka u Europi od plasiranja na tržište 2017. godine, Toyota C-HR je bio svojevrsna prekretnica za marku i privukao je publiku kojoj su bitni stil i elegancija. Nova Toyota C-HR opravdava svoje nasljeđe i ide korak dalje, posebno usmjeren na zadovoljavanje očekivanja europskih kupaca svojom premium kvalitetom i održivosti.


Nova Toyota C-HR posebno je razvijena kako bi ispunila očekivanja europskih kupaca, što uključuje lokalni dizajn, projektiranje i proizvodnju te primjenu inovativnih novorazvijenih rješenja, uključujući prijem i obradu podataka od drugih vozača širom kontinenta u stvarnom vremenu.


Sve verzije novog modela Toyota C-HR, uključujući Plug-in Hybrid 220, opremljene su najnovijom, petom generacijom Toyotine hibridne tehnologije te imaju značajno unaprijeđenu dinamiku vozila i pružaju osjećaj uzbuđenja pri vožnji koja je sigurna i tiha.




U inačici Plug-in Hybrid 220, nova Toyota C-HR pruža jednostavnu vožnju s dosegom do 66 km, što omogućuje obavljanje svih svakodnevnih vožnji u načinu rada samo na struju, a sve prema uobičajenim potrebama europskih kupaca. Zahvaljujući dvojnom DNA kodu, Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 automatski se prebacuje u hibridni način rada kad se baterija isprazni, što vozaču pruža osjećaj bezbrižnosti i fleksibilnost u vidu vodeće u klasi Toyotine hibridne tehnologije koja jamči neprekidnu učinkovitost pri svakom putovanju.


Pored verzije Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 dostupna su tri hibridna električna pogonska sklopa, što jasno pokazuje Toyotina nastojanja da primijeni više različitih tehnologija na putu k ugljičnoj neutralnosti. Toyota smatra da kupci trebaju više opcija te pristupačna i praktična vozila koja će im pomoći da brže prijeđu na rješenja koja omogućuju smanjivanje emisija CO2, a sve to kako bi se u budućnosti osigurao uspješan prelazak na mobilnost s nula štetnih emisija.


Iznimno učinkovita verzija, Hybrid 140, ima 1,8-litreni motor snage 140 Ks, dok verzija Hybrid 200 kombinira snagu i učinkovitost 2,0-litrenog motora snage 197 Ks i momenta od 190 Nm. Opcija Hybrid 200 AWD-i omogućuje vožnju s pogonom na sve kotače. Osim veće snage i momenta, pruža bolju trakciju i stabilnost, omogućuje precizniju vožnju u zavojima i bezbrižniji osjećaj pri vožnji u različitim uvjetima na cesti.


Osim što je vodeća u klasi po pitanju učinkovitosti na cesti, nova Toyota C-HR dodatno smanjuje štetni utjecaj po okoliš uvođenjem novih, recikliranih materija koji nisu životinjskog porijekla, kao i kroz napredne tehnologije koje smanjuju težinu vozila i omogućuju niže emisije CO2 u fazi proizvodnje.


Toyotin najbolji u klasi PHEV pogonski sklop kombinacija je optimizirane razine upravljivosti, veće udobnosti pri vožnji i boljeg kočenja kako bi osjet pri vožnji verzije Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 bio još moćniji, energičniji i zabavniji. Sve inačice novog modela Toyota C-HR opremljene su najnovijom, petom generacijom Toyotine hibridne tehnologije koja omogućuje savršeno usklađivanje povećanja snage i niskih razina štetnih emisija.


PHEV pogonski sklop modela sastoji se od električnog motora snage 163 DIN KS na prednjoj osovini, dok je energija pohranjena u snažnoj litij-ionskoj bateriji od 13,6 kWh, a tu je i 2,0-litreni motor snage 152 KS. Sustav tako raspolaže ukupnom snagom od 223 KS, što modelu Plug-in Hybrid 220 omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,4 sekunde.


Performanse su usklađene s učinkovitošću, pa je potrošnja goriva 0,9 l/100 km, a emisije CO2 u WLTP kombiniranom ciklusu vožnje su vrlo niskih 19 g/km. Zahvaljujući sustavu dvostrukog motora bez spojke nema trenja i habanja, pa Plug-in Hybrid 220 može potrošiti značajno manje goriva pri radu u hibridnom načinu u odnosu na većinu konkurentnih PHEV vozila.


Kao i sve četiri opcije pogonskog sklopa modela Toyota C-HR, Plug-in Hybrid 220 dodatno je unaprijeđen kako bi se udovoljilo potrebama europskih kupaca i upotrebljava podatke od svih vozača širom kontinenta u stvarnom vremenu. Odaziv gasa optimiziran je kako bi se postigao direktniji i konzistentniji osjet pri ubrzanju, a to je ostvareno zahvaljujući novoj kalibraciji ulazne osjetljivosti papučice koja omogućuje jednostavnu kontrolu i brzo reagiranje. Na novom modelu Toyota C-HR živahna upravljivost još je malo poboljšana, a na verziji PHEV to nimalo ne utječe na dinamičnost vožnje dijelom zahvaljujući poboljšanoj Toyotinoj novoj strukturi (TNGA) koja donosi veću torzijsku krutost karoserije i istovremeno smanjuje masu vozila. Prodaja Toyota C-HR Plug-in se u Hrvatskoj očekuje ovih dana.