bZ4X SUV

Toyota napokon pustila na tržište svoj prvi električni automobil, ali pod neobičnim uvjetima prodaje

T.I.

Foto: Toyota

Foto: Toyota

Uključujući osiguranje, troškove popravka i jamstvo za bateriju u ugovoru, Toyota će bZ4X davati na leasing na domaćem tržištu u protuvrijednosti 39.000 dolara za prve četiri godine



Jedan posto od svih prodanih automobila u Japanu prošle godine bile su Toyote na hibridni pogon, to jest kombinacija na benzinski i električni pogon.


S takvim rezultatima Toyoti se nikad nije žurilo gurati potpuno električne automobile, pa je pionir hibridnih automobila ostao na repu događanja u električnoj revoluciji koja se događa u industriji automobila danas.


Tek danas Toyota je na (domaće) tržište izbacila svoj prvi u potpunosti električni model u masovnoj proizvodnji, ali sa zanimljivim načinom prodaje. Naime, automobil se ne može kupiti za keš već samo na leasing, što se tumači kao strategija da kupci na taj način lakše prebrode strah od pitanja kao što su trajnost baterije ili pitanje pada vrijednosti ako vlasnik odluči prodati auto.




Ovdje je, dakako, riječ o modelu bZ4X, SUV-u čije smo prototipove već viđali na velikim  sajmovima automobila prošle godine.


Uključujući osiguranje, troškove popravka i jamstvo za bateriju u ugovoru, Toyota će na japanskom tržištu bZ4X davati na leasing u protuvrijednosti 39.000 dolara za prve četiri godine. Otkazivanje u prvih 48 mjeseci značit će dodatnu naknadu.


U Toyoti predviđaju da će na ovaj način u tekućoj financijskoj godini iznajmiti 5.000 ovih električnih SUV-ova.


Otprilike toliko se Tesli proda na tom tržištu godišnje što pokazuje koliko je japanska publika konzervativna i teško prihvaća nove tehnologije, pogotovo ako one ne dolaze iz Japana.