Do 2035.

Toyota korigirala vlastiti plan za ugljičnu neutralnost proizvodnje 15 godina ranije od prvotno zamišljenog

T.I.

Foto: iStock

Foto: iStock

Jedan od načina na koji se u Toyoti nadaju da će ostvariti svoj cilj je uvođenje novih tehnologija za bojanje vozila, jednog od energetski najzahtjevnijih postupaka automobilske proizvodnje, a jedno od rješenja je zamjena boje ljepljivim filmom



Iz Toyote, uz Volkswagen najvećeg svjetskog proizvođača automobila, najavili su u petak da namjeravaju svoju proizvodnju učiniti ugljično neutralnom do 2035. godine čime bi za 15 godina nadmašila prvotni cilj o postizanju ugljične neutralnosti do 2050.


„Toyota će se suočiti s raznim izazovima kako bi svoje tvornice učinila ugljično neutralnim do 2035. godine. Nastojimo preurediti postojeće i izgraditi nove pogone tako da postanu „zeleni“. Ugljična neutralnost pruža nam priliku da temeljito preispitamo proizvodnju“ – rekao je tijekom internetske prezentacije u petak šef proizvodnje Masamichi Okada.


Objava se poklopila sa G7 summitom koji se trenutno održava u Britaniji gdje se vode razgovori oko rješavanja problema klimatskih promjena i drugih hitnih pitanja. Japanski premijer Yoshihide Suga, koji i sam prisustvuje summitu, u listopadu je odredio rok do 2050. godine da treće najveće svjetsko gospodarstvo postane ugljično neutralno, što je značajno učvrstilo obveze zemlje u vezi s klimatskim promjenama.




Država se muči sa smanjenjem emisije ugljika nakon što je bila primorana isključiti reaktore nakon havarije nuklearne elektrane Fukushima 2011. godine pa je svakako pozdravljena i odluka Toshibe koja se obvezala da će zaustaviti izgradnju novih elektrana na ugljen i preći na obnovljivu energiju u pokušaju smanjenja emisija stakleničkih plinova.


Toyotin cilj je nula emisija stakleničkih plinova tijekom proizvodnog procesa. To uključuje montažu i izradu motora u nastojanju da se stvori ono što tvrtka naziva “zelenim tvornicama”. Japanski gigant se obvezao da će prijeći na upotrebu više vodika i obnovljivih izvora energije.


Jedan od načina na koji se u Toyoti nadaju da će ostvariti svoj cilj je uvođenje novih tehnologija za bojanje vozila, jednog od energetski najzahtjevnijih postupaka automobilske proizvodnje, a jedno od rješenja je zamjena boje ljepljivim filmom.


Toyota je pionir hibridnih vozila i automobila koji koriste vodikovo gorivo, a također konstantno pojačava svoj razvoj električnih automobila na baterije.