T-Roc

Nova epizoda redizajniranog VW-ovog crossovera. Evo koliko mu je osnovna cijena kod nas

Edi Prodan

Osnovna cijena modela T-Roc 1,0 TSI sa snagom od 110 KS iznosi 184 tisuće kuna



Redizajnirani Volkswagen T-Roc, jedan od najpopularnijh crossovera u Hrvatskoj, donosi promjene u interijeru i eksterijeru, s tim da su one koje se odnose na unutrašnjost naglašenije. Interijer naime donisi kvalitetnije materijale, mekšu plastiku, nove dezene presvlakama sjedala dok je središnji naslon – narastao. Redizajnirani T-Roc je izvana znatno robusniji, skoro da izražava želju ta odlaskom iz crossoverovske priče u SUV razred.


Za novi T-Roc na raspolaganju su tri benzinska i dva dizelska motora sa spektrom snage od 81 110 KS do 190 KS. Ovisno o pogonu, motori se kombiniraju sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili 7-stupanjskim automatiziranim mjenjačem s dvije spojke (DSG). Pogon na sve kotače 4MOTION dostupan je u kombinaciji s dizelskim motorom snage 150 KS, a kod 2,0 l TSI motora sa 190 KS dolazi u sklopu serijske opreme za posebno suveren prijenos snage. T-Roc R dolazi u posebnoj verziji s motorom snage 300 KS te sa serijskim pogonom na sva 4 kotača 4MOTION. Uz T-Roc R moguće je je opcijski naručiti R »Performance« ispušni sustav sa snažnim dvostrukim nastavkom ispušnih cijevi koji će zasigurno dodatno začiniti osjećaj vožnje najsnažnijeg T-Roc modela u ponudi.


Paketi opreme što se nude i kod redizajniranog T-Roca su »life«, »style« i R-Line, s time da danas bazni paket opreme donosi ono što ne tako davno nisu dosezala ni iznimno skupi automobili. Dva nova modela nude brojne napredne sustave potpora, koji su prije bili dostupni samo u višim klasama vozila – bilo kao serijsku ili kao dodatnu opremu. Serijska oprema također uključuje sustave Front Assist i Lane Assist. Novost u ponudi su opcijski IQ.DRIVE Travel Assist i prediktivna regulacija brzine Prediktivni ACC, koji omogućuje potpomognutu vožnju pri brzini do 210 km/h u okviru ograničenja sustava. Proširen je opseg funkcija sustava Side Assist i potpore upravljanja pri parkiranju Park Assist, koja sada može preuzeti i ulazak prednjim dijelom vozila u okomita parkirna mjesta te izlazak iz parkirnih mjesta koja su smještena paralelno u odnosu na kolnik.




Ono što je dobro, prodaja T-Roca se u Hrvatskoj kreće jako visoko te doseže skoro 1200 komada godišnje čime čini skoro 20 posto udjela u hrvatskoj prodaji marke Volkswagen. Time je dakako dokazana kako njegova privlačnost, tako i kvaliteta. Ono što nije dobro, mada je dakako dio integralne priče o današnjem stanju unitar proizvodnog dijela automobilske industrije, na isporuku T Roca se čeka sedam mjeseci za koje se vrijeme i cijena može promijeniti. Trenutno je cijena najpovoljnijeg T-Roca, tri cilindra u paketu life sa 110 KS je 185 tisuća kuna.


Najskuplji T-Roc iz domene klasične ponude ide čak iznad 300 tisuća kuna, ali za to se dobiva najopremljenjji benzinski model u najvišem paketu opreme snage 190 KS, dok je najskuplji model ujedno i najsnažnije izvedba T-Roc R snage 300 KS dostupna s cijenom od 402.927 kuna.


Ono što je pak evidentno već i danas, najveća je potražnja za baznim benzincem što je, s obnzrom na jako bogatu opremu – LED glavna svjetla, Digital Cockpit, infotainment zaslon veličine 8 inča i novodizajnirano višenamjensko kolo upravljača – i racionalna, pa i očekivana odluka. Važno je istaknuti da T-Roc u ponudi ima i »vječni«, jako štedljivi dizelas sa 115 KS.