10 godina Huracana

Stiže nova jurilica iz Lamborghinijeve ergele: osvježeni Huracan Tecnica

T.I.

Foto: Lamborghini

Foto: Lamborghini

Kao i STO, model Tecnica ima stražnji pogon. Od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,2 sekunde, a maksimalna brzina mu je 325 km/h. Ovakvo ubrzanje Tecnica ima zahvaliti i šasiji napravljenoj od aluminija i karbonskih vlakana



“Najnoviji član Huracán palete pruža najčišće iskustvo vožnje Lamborghinija u kombinaciji sa slobodom svakodnevne upotrebe: most između prošlosti i budućnosti, stila života i performansi, ceste i staze. Huracán Tecnica pretvara savkog vozača u pilota, istovremeno isporučujući najuspješnije performanse i vrhunsko iskustvo zabavne vožnje. Oslobodite jedinstveni karakter najsvestranijeg Huracána.”


Ovako su u Lamborghiniju opisali svoj novi model Huracán Tecnica koji oduzima dah već i pri samom prvom pogledu na njegove prilično oštre ali neodoljive linije.


Linije naglašavaju osebujnost inspiriranu trkaćim DNK Huracána Super Trofeo EVO2. Arhitektura sprijeda i straga restrukturirana je oštrijim linijama kako bi se poboljšala aerodinamika, što je dovelo do stabilnosti i lakoće u svim uvjetima, posebno na stazi.




Model Huracan Tecnica pokreće 5,2-litarski atmosferski V10 motor  posuđen od Huracana STO koji razvija 631 KS i 564 Nm obrtnog momenta i uparen je s mjenjačem sa sedam stupnjeva i s duplim kvačilom.


Kao i STO, model Tecnica ima stražnji pogon. Od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,2 sekunde, a maksimalna brzina mu je 325 km/h. Ovakvo ubrzanje Tecnica ima zahvaliti i šasiji napravljenoj od aluminija i karbonskih vlakana što je rezultiralo relativno lakim vozilom teškim tek 1379 kilograma.


U odnosu na Huracan Evo stražnji dio je dobio novi vertikalni stražnji prozor za bolju preglednost, a redizajniran je i poklopac motora napravljen od karbonskih vlakana. Nazad je također i novi branik s optimiziranim ventilacijskim otvorima. Fiksno stražnje krilo povećava stražnji downforce za 35 posto u odnosu na Huracan Evo. Otpor zraka je smanjen za 20 posto, a podvozje Tecnice je također optimizirano novim aero deflektorima.


Prednji odbojnik očito je preuzet  s  Terzo Millennia koncepta iz 2017. godine i uključuje zračnu zavjesu ispred poklopca motora u cijelosti napravljenog od karbonskih vlakana. Razdjelnik je nov, s letvicama koje usmjeravaju zrak kroz kotače radi potisne sile.


Cijena ove jurilice još nije objavljena, ali za očekivati je da će biti negdje u razini konkurenata McLarena 720S ili Ferrari F8 Tributo. Dakle, od oko 250 tisuća eura naviše.