Moćno

Seat Tarraco: SUV naglašene funkcionalnosti

Edi Prodan

Snimio: STEPHAN HUGER

Snimio: STEPHAN HUGER

Najznačajnija karakteristika Seatovog SUV-a Tarraco je naglašena funkcionalnost, no jako dobre ocjene zaslužuje i za opću kvalitetu te specifičnu uglađenost unutrašnjosti



Da, znamo, prva je pomisao većine kad se susretne s moćnim Seatovim SUV-om Tarraco kako je riječ o još jednom od sličnih koji dolaze iz koncerna Volkswagen. Djelomično su u pravu, no Tarraco ima toliko svojih posebitosti, i to pohvalnih, tako da možemo govoriti o »polubratskim« vezama, ali ne i – »kpijama«.


Vanjština donosi prepoznatljivi Seatov rukopis kakav pronalazimo kod većine modela ovog poznatog španjolskog proizvođača. Posebno se lijepo očituje na prednjem dijelu, ali i unutrašnjost na nekim pozicijama unosi dašak španjolskog temperamenta. Ipak, prva i najvažnija misao je – funkcionalnost. Tarraco tako u prtljažniku ima čak 700 litara slobodnog prostora, a u našoj je opciji u podnici imao »skriven« i treći red sjedala. Istina, kad se on aktivira, a na te dvije pozicije manje osobe ili djeca itekako se mogu udobno voziti i na duže relacije, volumen pada na svega 230 litara što je nedovoljno za prtljagu sedam putnika.


Ono što je također vrlo skladno – dizelski je motor snage 150 »konja«. Nismo istina automobil isprobavali pod punim opterećenjem ali vjerujem o da ni tada ne bi imao baš nikakvih problema s dinamikom. Ono što je također jako dobro, jako je skromni potrošač goriva. Prosjek se »vrti« oko šest litara što za jedan ovako korpulentni automobil odličan podatak.




Nešto je manje odličan onaj podatak koji se odnosi na cijenu. Starta Tarraco dosta nisko, nešto iznad 200 tisuća kuna, no naš se testni model popeo sve do 329 tisuća kuna. Riječ je bila o maksimalnoj opremi, jako dobro usuglašenom DSG mjenjaču sa sedam stupnjeva prijenosa ako i mogućnost odabira pogona na sve kotače.


Pa kad se u tom kontekstu sagleda konačni izbor, Tarraco se zapravo pretvara u – povoljniji odabir. Konkurencija u pravilu pod takvim kondicijama traži mnogo – više. Istina, treba se znati za što vam treba, a nije ni loš odabir za privatno-poslovno korištenje. U svakom slučaju, sličan ali opet tako svoj, tako dobro seatovski osmišljen i nadasve moderan automobil.