INA Loyalty

S ovom aplikacijom možete jednostavno i lako uštedjeti na gorivu – evo kako



Benzinska postaja Ine u Rijeci na Školjiću, budući da se nalazi u centru grada, i radi 24 sata, jedna je od najposjećenijih i najomiljenijih mjesta točenja goriva, ali i za brzu kupnju pića, sladoleda i raznih grickalica. Tamo smo odlučili zakoračiti u INA Loyalty i saznati zašto već više od 90.000 sugrađana svakodnevno sudjeluje u programu te kakve to INA pogodnosti nudi svojim vjernim kupcima. Na postaju smo stigli s namjerom da natočimo gorivo i kupimo neku sitnicu. Zlatko Horvat, ambasador INA Loyaltya, pozdravio nas je s plakata na ulazu, no to nas nije omelo u namjeri da u razgovoru s djelatnicima na pumpi istražimo sve detalje o pogodnostima novog Ininog programa vjernosti. Po gradu već kruže priče da omogućuje jeftiniju kupnju nekih proizvoda ako se na mobilni telefon instalira INA Loyalty aplikacija – i to smo odmah učinili.


Foto: Vedran Karuza


Jednostavni postupak instaliranja aplikacije


Ljubazni djelatnik na postaji, Domagoj Kostić, objasnio nam je prednosti aplikacije i kako se pomoću nje može jeftinije kupiti gorivo. S letka, kojeg smo dobili, skenirali smo QR kod i u nekoliko klikova aplikaciju instalirali na pametni telefon. No za to vam ne treba nužno letak jer se aplikacija može instalirati s Google Play-a za android telefone te putem App Store za iPhone tj. iOS sustave.


Čim smo se uključili u program putem mobilne aplikacije, postali smo član statusa Blue. Kao dar dobrodošlice dobili smo kupon za topli napitak po vlastitom izboru i izabrali fini cappuccino, a za registraciju putem aplikacije i dodatnih 50 bodova! Pitali smo Domagoja kad možemo računati na popust za goriva i rekao nam je da čim obavimo današnju kupnju goriva, stići će nam kupon za popust od 15 lipa po litri za Class Plus goriva pri idućoj kupnji.


Foto: Vedran Karuza




Budući da često cijela obitelj koristi vozilo, interesiralo nas je, postoji li mogućnost dobivanja i standardne “plastične” kartice koju bismo držali u automobilu kako bi svi u obitelji punili isti račun te kako bismo brže prešli u viši status.
Postoji i ta mogućnost, objašnjava Febo Marinelli, voditelj benzinske postaje Školjić, dajući nam pristupnicu koju popunjavamo i odmah dobivamo i plastičnu INA Loyalty karticu. To je vrlo praktično rješenje za sve one koji se baš i ne koriste svim mogućnostima mobilnog telefona. Febo nam je objasnio da se registrirati možemo i na INA Loyalty web stranici.



Marljivo sakupljanje bodova


Sakupljajući bodove kupnjom na INA benzinskim postajama iz Blue statusa se može prijeći u više – Silver, Gold ili VIP status, te pritom ostvariti različite i sve bogatije pogodnosti.


Kada se uđe u određeni status, cijele se godine može uživati u brojnim pogodnostima koje on nudi. Za kupnju roba široke potrošnje, gastro asortimana iz Fresh Cornera i ostale usluge Ine za 1 potrošenu kunu ostvaruju se čak 3 boda.*


Pri kupnji goriva, svaka litra vrijedi od 1 do 3 boda ovisno o vrsti goriva. Tako ako se dva puta mjesečno troši  Class Plus ili Premium Class Plus gorivo i popije kava, Silver status može se doseći u roku od samo osam mjeseci. Ljubitelji Fresh Cornera i znatno brže.


Foto: Vedran Karuza


No, ne dobivaju se bodovi samo za kupnju goriva i robe široke potrošnje, primjerice za rođendan poklon je dodatnih 100 bodova. Nagrada od 25 bodova je za svaki popunjeni upitnik koji vam INA povremeno šalje kako bi vaše iskustvo INA Loyalty programa krojila po vašoj mjeri. Da budemo jasniji, ako podijelite informacije s Inom ona će vam slati kupone i izazove koji odgovaraju vašim potrebama i kupovnim navikama.


Prelazak u viši status


Iz prvog statusa Blue, kada se prikupi 2000 bodova, prelazi se u viši status Silver i odmah vas očekuje nagrada dobrodošlice – besplatni hot-dog ili sendvič. U tom statusu ostvarujete trajne popuste od 10 lipa po litri kupljenog Class plus goriva i 5 lipa po litri standardnog goriva, te 15 posto popusta na auto kozmetiku.


Potom, kada se u statusu Silver prikupi 4000 bodova prelazi se u Gold. Taj prelazak ponovo započinje darom – INA vas sada časti gastro iskustvom u svom Fresh Corneru! U Gold statusu trajni popusti kod kupnje goriva rastu na 15 lipa po litri kupljenog Class plus i 10 lipa po litri standardnog goriva. I u tom statusu očekuje vas 15 posto popusta na auto kozmetiku te pogodnosti kod automatskog pranja automobila.


Daljnjim sakupljanjem bodova, kada se u statusu Gold prikupi 9000 bodova, prelazi se u najviši status – VIP s mnogobrojnim tajnim iznenađenjima. INA vas također časti i na polovini svih statusa, odnosno kada dosegnute polovicu bodova u svakom statusu – računajte na iznenađenje. No, važno je napomenuti da bodovi nemaju novčanu vrijednost i ne mogu se iskoristiti za proizvode i usluge te da je INA Loyalty program namijenjen za privatne kupce, ne i za korisnike poslovnih INA kartica, kao i one koji traže R1 račun.


Kava dobrodošlice


Na Školjiću još nema Fresh Cornera, a mi smo se zaželjeli onog izabranog cappuccina s kojim nas je INA počastila po registraciji u INA Loyalty putem aplikacije. No ni to nam nije bio problem uz pomoć ove gejmificirane aplikacije jer smo na njoj mogli pronaći najbliži Fresh Corner. Platili smo račun za natočeno gorivo na Školjiću te se odvezli do Fresh Cornera na benzinskoj postaji u Čandekovoj u Rijeci. Na putu do tamo već nam je stigao kupon za popust od 15 lipa po litri za kupnju Clas Plus goriva. U Čandekovoj smo popili naš cappuccino, a tamo nam je u pomoć priskočila simpatična djelatnica Nina i objasnila još neke dodatne detalje oko korištenja INA Loyalty aplikacije, ali i plastične kartice.


Foto: Vedran Karuza


Plastična i virtualna INA Loyalty kartica


Dobro je znati da ukoliko koristimo plastičnu INA Loyalty karticu, istu karticu možemo koristiti i u INA Loyalty aplikaciji, ali se pritom mora obvezno upotrijebiti ista adresa e-pošte za registraciju u INA Loyalty aplikaciji kao i ona koja je navedena za plastičnu karticu. Na taj način može se pristupiti svim svojim bodovima i pogodnostima s INA Loyalty plastične kartice. Naravno uvijek se može koristiti vlastita virtualna kartica iz mobilne aplikacije. Bilo kako bilo, aplikacija je zabavna i što je najvažnije korisna za vjerne kupce Ine jer osigurava brojne popuste.


Foto: Vedran Karuza


 


*Iz bodovanja su isključene cigarete, vinjete, novine i časopisi, bonovi za mobilne telefone, poklon kartice, srećke te usluge poput aplikacija Aircash, DPD paketa, plaćanja računa i servisa Paysafecard.


 Sadržaj nastao u suradnji s partnerom Ina d.d.