PODACI NJEMAČKOG ADAC-A

Ovo su četiri najjeftinija modela novih automobila: Problem je što moraju imati jako malo opreme za manje od 15.000 eura

Hina

Reuters

Reuters

ADAC kritizira proizvođače automobila da gotovo uopće ne plasiraju manje modele na tržište. Kompanije Volkswagen i Peugeot prekidaju proizvodnju svojih manjih modela Up i 108



BERLIN – Na njemačkom tržištu novih automobila vlada nestašica manjih i povoljnih vozila kojima je uslijed slabe ponude porasla cijena, javljaju njemački mediji u nedjelju, dodajući da njemački automobilski klub ADAC kritizira takvo stanje.


„Porast cijena automobila i istjecanje proizvodnje mnogih manjih modela kod proizvođača utječu na manjak povoljnih automobila na tržištu“, priopćio je najveći europski automobilski klub ADAC.


ADAC kritizira proizvođače automobila da gotovo uopće ne plasiraju manje modele na tržište. Kompanije Volkswagen i Peugeot prekidaju proizvodnju svojih manjih modela Up i 108.




„Sva četiri manja modela, Dacia Sandero, Fiat Panda, Citroen C3 i Mitsubishi Space Star su sada po cijeni premašili granicu od 10.000 eura i jedini su modeli koji ne prelaze granicu od 15.000 eura“, kaže se u priopćenju.


Većina tih modela uz tek nešto dodatne oprema prelazi i granicu od 15.000 eura. Dacia Sandero je 2019. koštala oko 7000 eura uz osnovnu opremu.


Kritizira se također i nemogućnost kupovanja dodatne sigurnosne oprema poput bočnih zračnih jastuka. Tu mogućnost od četiri navedena manja modela nudi samo Mitsubishi, ali uz dodatnu cijenu i u paketu od 6800 eura.


Od četiri modela ispod 15.000 eura kod dva modela, Dacie Sandero i Citroena C3 je osim toga u usporedbi s posljednjim vrednovanjem ADAC-a pala i razina kvalitete.