Na bazi modela i20

Novi Hyundai SUV Bayon namijenjen europskom tržištu manji je i od Kone, ali više košta

T.I.

Bayon cilja upravo na europsko tržište, Hyundai ovim će malim SUV-om konkurirati u klasi u kojoj su se etablirali modeli poput Peugeota 2008, Renault Captura, Citroena C3, Wolksvagena T-Cross, Seata Arune…



Prije dva tjedna Hyundai je objavio najnoviju prinovu među modelima svojih automobila. Riječ je o SUV-u manjih dimenzija pod imenom Bayon koji cilja na europsko tržište i koji bi se trebao pojaviti krajem proljeća.


Sad je objavljeno i koliko bi mogli koštati. Početna cijena će biti nešto sitno ispod 18 tisuća eura, što je nešto više od Hyundai Kone (na hrvatskom tržištu startna cijena je oko 125 tisuća kuna), koji je dosad bio najmanji SUV korejske tvrtke na EU tržištu.


Bayon cilja upravo na europsko tržište, pa mu i ime europsku referencu jer je nazvan po francuskom gradu Bayonneu. Hyundai ovim će malim SUV-om konkurirati u klasi u kojoj su se etablirali modeli poput Peugeota 2008, Renault Captura, Citroena C3, Wolksvagena T-Cross, Seata Arune…




Bayon je baziran na modelu hatchback modela i20 samo je duži 14 cm sa svojih 418 cm i jednako širok s 177,5 cm širine. Hyundai se na njemu usmjerio kao praktičnosti, ponudio prostrani prtljažnik s 411 litara zapremine.

Foto galerija: Hyundai Bayon



Vrlo privlačnog dizajna, s nešto oštrijim linijama negoli smo to naučeni po trendovima posljednjih godina, Bayon se ističe izgledom. I unutrašnjost osim što je nakrcana novom tehnologijom (dva ekrana, jedan 10.25 inčni kao instrument tabla s ugrađenom navigacijom, drugi 8-inčni dodirni ekran za bežično prenošenje funkcija mobitela preko Android Auto operativne značajke, i novosti u klasi Apple CarPlayom za povezivanje s iPhonom, tri USB-a od toga jedan iza za putnike da mogu puniti uređaje), odiše ekonomičnošću i dobrim ukusom za moderni industrijski dizajn.


Za jedan obiteljski auto sigurnost je bitna pa su ugrađene značajke poluatomatskog praćenja linije, izbjegavanja sudara s detekcijom pješaka i biciklista, sigurnosno auto kočenje, upozorenja za mrtve kutove


Što se tiče motora, tu Byon također štošta dijeli sa s i20 modelom. Ugrađivat će se dvije verzije 1.0 litarskog trocilindarskog motora s 84 odnosno 100 konjskih snaga. Zasad nema hibridnih ili električnih varijanti. Također, u ponudi neće biti modeli s pogonom na sva četiri kotača, već samo s prednjim pogonom, ali će se moći birati između manualnog mjenjača s šest brzina i automatskog mjenjača.