Foto: Reuters
Prodaja marke Renault pala je 5,3 posto dok je prodaja jeftinijeg brenda Dacia porasla za 3,1 posto. Prodaja Lade gotovo je stagnirala a ona sportskog modela Alpine skočila je 74 posto.
povezane vijesti
- GM je bio vrlo profitabilan u prvom kavrtalu, ali ne zahvaljujući električnim vozilima
- Većina Europljana ne želi platiti električni automobil više od 35.000 eura, za tu svotu ionako ne mogu kupiti – ništa
- Veliko Teslino sniženje: Zalihe neprodanih vozila su velike, proizveli su 46.561 vozilo više nego što su isporučili
PARIZ – Francuski proizvođač automobila Renault izvijestio je u ponedjeljak o padu prodaje u 2021. godini koju je obilježila nestašica čipova, prouzročivši probleme u proizvodnji vozila širom svijeta.
Grupa Renault prodala je prošle godine 2,6 milijuna automobila i lakih vozila, za 4,5 posto manje nego u godini ranije.
Prodaja marke Renault pala je 5,3 posto dok je prodaja jeftinijeg brenda Dacia porasla za 3,1 posto. Prodaja Lade gotovo je stagnirala a ona sportskog modela Alpine skočila je 74 posto.
Izvršni direktor Luca de Meo preusmjerio je fokus s povećanja obujma prodaje na “kreiranje vrijednosti”, a u kompaniji ističu da “politika prodaje započeta u trećem tromjesečju 2020. dovodi do povećanja udjela prodaje putem najprofitabilnijih kanala”.
Šef prodaje brenda Renault Fabrice Cambolive rekao je da očekuje njegov rast u kategoriji neto prihoda po modelu u ovoj godini.
Renault je priopćio da na pet glavnih europskih tržišta, u Francuskoj, Njemačkoj, Španjolskoj, Italiji i Ujedinjenom Kraljevstvu, udio prodaje kupcima u malprodaji sada čini 58 posto njihovih prihoda, što je šest postotnih bodova više nego u 2019., prije početka pandemije.