765LT Spider

McLaren predstavio svoj najbrži kabriolet koji stiže od 0 do 100 km/h za 2,8 sekundi

T.I.

Foto: McLaren

Foto: McLaren

Lakši je za 80 kilograma od 720S Spidera, kabrioleta predstavljenog 2018. godine što mu pomaže da ima nešto bolje brzinske performanse. Od 0 do 100 treba mu nestvarnih 2,8 sekundi, a do 200 na sat stiže za 7,2 sekunde. Najveća brzina mu je 330 kilometara na sat



McLaren je upravo objavio 765LT Spider,  najbrži kabriolet koji je ikad napravila britanska tvrtka, najpoznatija pod svojem Formula 1 programu.


Ovaj superauto naslanja se na prošlogodišnji 765LT „Longtail“ coupe kojeg više nema u prodaji jer su svi primjerci u limitiranoj ediciji rasprodani.


765LT Spider ima isti 4,0-litreni V8 motor s dva turbopunjača kao i coupe, proizvodi 755 konjskih snaga i 800 Nm okretnog momenta. Čak i s električno upravljanim jednodijelnim uvlačivim krovom od karbonskih vlakana, novi model težak je samo 49 kg više od uobičajenog 765LT, 1.388 kg. S druge strane, lakši je za 80 kilograma od 720S Spidera, kabrioleta predstavljenog 2018. godine što mu pomaže da ima nešto bolje brzinske performanse. Od 0 do 100 treba mu nestvarnih 2,8 sekundi, a do 200 na sat stiže za 7,2 sekunde. Najveća brzina mu je 330 kilometara na sat.

Foto galerija: McLaren 765LT Spider





Krov se otvara za 11 sekundi, zahvaljujući složenom mehanizmu koji uključuje osam motora. No, čak i ako je krov postavljen, stražnje staklo se može otvoriti kako bi omogućilo putnicima u automobilu bolji pristup buci iz auspuha od titana. Cijeli sustav pokretnog krova težak je 10,9 kg zahvaljujući karbonu. Za usporedbu, uobičajena konstrukcija od nehrđajućeg čelika za 40 posto je teža.


U unutrašnjosti nalazimo središnji zaslon za zabavu od 8 inča, ali – zanimljivo – nema audio sustava, koji nije uključen kako bi se što više uštedjelo na težini, kako poručuju iz McLarena. Nekako je u to teško povjerovati, prije će biti da u McLarenu misle da Spideru nije potrebna nikakva druga „muzika“ osim one što izlazi kroz ispušni sustav.


No, prema zahtjevu kupca, ugradnja četiri zvučnika je besplatna opcija, zajedno s Bluetooth integracijom i prepoznavanjem glasa. Dostupna je i opcija uz nadoplatu, opsežnijeg i kvalitetnijeg Bowers & Wilkins audio sustava. Ima još prilično opcija i dodataka koji se ugrađuju na zahtjev kupaca, dakako uz nadoplatu.


Cijena je za većinu smrtnika nedostižna, no ne treba sumnjati da će se limitirana produkcija ovog automobila rasprodati brzo i lako i po istaknutoj cijeni od 310.500 funti.