Napucan luksuzom

Maybach Classe S antidepresiv je za nove bogataše

Edi Prodan

Nova generacija ekstremno raskošnog Maybacha u prodaju stiže na proljeće kad će joj se naveseliti najbogatiji slojevi društva, vjerojatno oni iz globalnih farmaceutskih divova



Kriza? Kada, kome, zašto? Preletimo li pogledom preko nove generacije Maybacha, odmah nam postaje jasno kako nema te granice, kako nema tog novca koji se čak i u uvjetima pandemije ne može pronaći za kupnju najskupljih primjeraka automobila.


Na tržište su tako odaslane prve informacije o novom Maybachu Clase S koji će, kad se na proljeće nađe u prodaji, svojski potruditi doprijeti do najbogatijih slojeva društva. Kako se sada čini, prvi bi ga mogli prigrabiti čelnci farmaceutskih tvrtki s obzirom da je bussines s naftom ponešto opao.


Maybach dolazi na bazi Mercedesa S klase samo što je dakako dodatno opremljen najluksuznijom kožom i drvenim umecima, aluminijem i sličnim skupocjenim »pojačivačima izgleda«, a ono što posebno fascinira njegova je duljina od točno 5,5 metara. U tom je parametru od najvećeg izdanja Mercedesa S duži za čak 21 centimetar. Znamo li da mu je međuosovinski razmak 3,4 metra, jasno je kako u kabini ima prostora poput omanjeg stana. K tome, na stražnjoj se poziciji nalaze samo dva sjedala kako bi putnici istinski mogli osjetiti svu raskoš vožnje u jednom takvom divu. Da bi vožnja u svim uvjetima podloge bila maksimalno udobna, Maybach ima zračni ovjes koji se joj se besprijekorno prilagođava.




Podaci o motorima nisu još poznati, no jasno je da će se koristiti najsnažnija i tehnološki najnaprednija Mercedesova rješenja. Primjerice jako bi mu dobro »sjeo« najnoviji 580 e koji uz tri benzinske litre i pripadajućih 367 »konja« koristi i elektromotor od 150 KS. S obzirom da taj motor koristi i najduža S klasa, jasno je kako bi se mogao naći i u ovom Maybachu. K tome, 100-tinjak mu je kilometara i električna autonomija tako da se njegovi vlasnici mogu praviti važni kako su i – ekološki osjetljivi. Ni cijena nije definirana, no zavirimo li u prošlost, pa zbog niza tehnoloških novotarija, od digitalnih uređaja u unutrašnjosti do svjetlosnih rješenja što u cijelosti počivaju na LED tehnologiji, taj iznos »podebljamo« za desetak posto, mogući bi odgovor mogao biti – od 3,5 do četiri milijuna kuna. Mnogo? Ma i nije, ima i puno skupljih automobila. Naći će se stoga i za jedan ovako naglašeni luksuz, skoro pa »bezobrazni«, dovoljno kupaca da Mercedesova najraskošnija linija nastavi svoj bogati život.