Novi detalji

Hyundai potvrdio da će sportska verzija Kone imati multifunkcionalni mjenjač s dvije spojke

T.I.

Foto: Hyundai

Foto: Hyundai

Ova verzija mjenjača naziva se N-DCT. Ima dvije pumpe za ulje, jednu namijenjenu podmazivanju i hlađenju, a druga služi za vršenje potrebnog pritiska. To mu omogućuje prihvaćanje visokih vrijednosti okretnog momenta i održavanje idealne radne temperature



Pred punu prezentaciju koja bi se uskoro trebala dogoditi, Hyundai otkriva sve više detalja o novoj sportskoj verziji kompaktnog SUV-a Kona N. Južnokorejski proizvođač je potvrdio informaciju da će ispod haube biti smješten četverocilindrični 2.0 turbo benzinac snage 280 KS, kojeg smo već sreli  u modelu  i30 N. Druga je pak potvrda da će ova motorna jedinica biti standardno povezana s mjenjačem s dvostrukom spojkom.


Ovaj vrsta mjenjača bazirana je na onome koji je ugrađen u Santa Fe model i ima osam stupnjeva prijenosa. Prerađen je za sportska vozila s oznakom “N”; ova se verzija naziva N-DCT. Ima dvije pumpe za ulje, jednu namijenjenu podmazivanju i hlađenju, a druga služi za vršenje potrebnog pritiska. To mu omogućuje prihvaćanje visokih vrijednosti okretnog momenta i održavanje idealne radne temperature, prema informacijama iz Hyundaija.


N-DCT mjenjač nudi tri ekskluzivne funkcije u automatskom načinu rada. Jedna je nazvana N Power Shift, koja daje osjećaj pritiska pri svakom prebacivanju od 90% opterećenja. Funkcija N Grin Shift (od engleske riječi “grin” što znači “osmijeh”), djeluje kao “pojačanje” od 20 sekundi, koje pritiskom na tipku uključuje idealan stupanj prijenosa i pruža maksimalan okretni moment. Ova se funkcionalnost može ponovno upotrijebiti nakon 40 sekundi pauze. Na kraju, opcija N Track Sense omogućuje mjenjaču najagresivnije ponašanje, optimizirano za sportsku vožnju na stazi, kako navode iz Hyundaija. N-DCT mjenjačem u Koni N se može upravljati ručno, pomoću klasičnog mjenjača ili ručicama na volanu na upravljaču. Svi su ovi načini integrirani s općenitim dostupnim konfiguracijama Normal, Eco, Sport, N i Custom.




Osim mjenjača o čijoj će raznovrsnosti i paleti opcija još biti riječi kad automobil bude prolazio prve testove stručnih publikacija, još se jedna bitna vijest spominje vezano uz „N“, sportsku verziju Kone, a to je da bi mogla doći (i) u verziji s pogonom na sva četiri kotača. No, to je zasad samo glasina koja tek čeka potvrdu.