Promjena prioriteta

Električni kombi Volkswagen ID Buzz tek 2023. na tržištu?

T.I.

Tvornica u Hannoveru u kojoj će se proizvoditi ovo atraktivno električno vozilo, po novom će dijeliti liniju s manjim električnim cargo vozilom. Pretpostavlja se da je ono iskočilo u prvi plan s pandemijom i povećanom potrebom za vozilima koja dostavljaju pošiljke od vrata do vrata



Prototip Volkswagena ID Buzz, retro futurističkog „kombija“, izravno dizajnerski naslonjen na ikonografski original iz 60-ih godina kojeg je ponajviše prigrlila hippie populacija jer je pružao dovoljno prostora i slobode za nomadski život, prikazan je po prvi put već prilično davne 2017. godine na auto-sajmovima u Detroitu i Ženevi.


U auto-salonima se trebao naći sljedeće godine, a sada se čini da će ga kupci morati čekati još godinu duže negoli je prvotno planirano.


Motortrend prenosi riječi izvršnog direktora Vokswagena u Americi Scotta Ceogha da se proizvodnja i isporuka odgađa za godinu dana zbog promijenjenih prioriteta u Volkswagenovoj električnoj auto budućnosti.

Foto galerija: Volkswagen ID Buzz





Naime, tvornica u Hannoveru u kojoj će se proizvoditi ovo atraktivno električno vozilo, po novom će dijeliti liniju s manjim električnim cargo vozilom. Pretpostavlja se da je ono iskočilo u prvi plan s pandemijom i povećanom potrebom za vozilima koja dostavljaju pošiljke od vrata do vrata. Drugo, u VW-u namjeravaju Buzz ID prvo prodavati na europskom tržištu, ali ni u Europi ne treba očekivati da će biti viđen na cestama prije 2023.


Poznato je da je ID Buzz za Volkswagen baza na kojoj misle razraditi koncept samovozećeg automobila, a tome u prilog ide i činjenica da je VW ušao u investiciju zajedno s katarskim kapitalom i da bi takvih 35 prototipnih vozila trebalo voziti Dohom već ove godine.


Što se tiče specifkacija, ID Buzz bi trebao biti dostupan u dvije verzije pogona: premium verzija s po jednim motorom na svakoj od osovina i s pogonom na sva četiri kotača s ukupnom snagom od 275 kW, s baterijom od 111 kWh, a jeftinija verzija sa zadnjim pogonom s motorom od 200 kW snage i baterijom kapaciteta od 83 kWh.