Jedinstven proizvod

Prvi mobilni modularni fitness centar na svijetu proizvodi se u – Hrvatskoj! Evo detalja projekta iza kojeg stoje i Riječani

Marinko Glavan

Dalibor Udovič i Orlando Lopac SNIMIO: SERGEJ DRECHSLER

Dalibor Udovič i Orlando Lopac SNIMIO: SERGEJ DRECHSLER

Gym1 premijerno je prikazan na sajmu Horeca Adria u Opatiji, i već su pokrenuti razgovori s nekoliko velikih hotelskih tvrtki koje mobilnim fitness centrima žele opremiti svoje kampove, kao i s nekoliko privatnih investitora, vlasnika vila za odmor, a bit će ponuđen i Hrvatskoj vojsci.



OGULIN – Prvi u svijetu potpuno mobilni i modularni fitness, pod nazivom Gym1, u potpunosti razvijen i proizveden u Hrvatskoj, u suradnji riječke građevinske tvrtke Monterra i zagrebačke Orlando Fitness Grupe, nedavno je predstavljen tržištu. Riječ je o fitness centru smještenom u brodski kontejner koji se može koristiti za vježbanje u zatvorenom i na otvorenom prostoru, s mogućnošću opremanja spravama za vježbanje i drugom opremom, poput klima uređaja, kao i drugih modifikacija i nadogradnji, po želji kupaca.


Specifičnost je ovog jedinstvenog fitnessa to što ga se može smjestiti na bilo koju površinu, bez građevinske dozvole, zbog čega su interes među prvima pokazale velike hotelske kuće koje su ujedno i vlasnici najvećeg broja autokampova u Hrvatskoj, a idejni začetnici projekta, Orlando Lopac, direktor Orlando Fitness Grupe i Dalibor Udovič, direktor Monterre, ističu kako su već pokrenuli postupak patentiranja proizvoda na razini Europske unije.


SNIMIO: SERGEJ DRECHSLER


Gym1 smo imali priliku vidjeti u pogonima Monterre u ogulinskoj industrijskoj zoni, gdje se odvija kompletna proizvodnja i opremanje. Konkretan prototip u formi je 20-stopnog kontejnera, s hidrauličkim sustavom koji spušta jednu od uzdužnih stranica kontejnera pretvarajući je u dodatnu površinu za vježbanje, omeđenu bočnim, ostakljenim pregradama i natkrivenu tendom, što ga čini idealnim za vježbanje u toplijem dijelu godine, iako može funkcionirati i kao zatvoreni fitness zimi.




Ideja za stvaranje Gym1, objašnjava Lopac, proistekla je iz tržišnih kretanja u turizmu, od početka pandemije naovamo, u kojima gosti sve više traže smještaj u autokampovima, vilama i resortima kojima uglavnom nedostaje ovaj tip sadržaja. Namijenjen je i za privatne vile, sportske terene, kao i javne prostore, parkove i plaže.


Opremljen proizvod


– U vrijeme pandemije shvatili smo, prateći događanja na tržištu, kako će interes za boravkom u autokampovima, resortima, vilama s bazenima i sličnim objektima individualnog smještaja gostiju značajno rasti. To nas je, kao vodeću hrvatsku tvrtku u opremanju fitness centara i hotelskih fitnessa, ponukalo da počnemo razmišljati što možemo ponuditi u tom segmentu tržišta, kako našim postojećim, tako i potencijalnim novim partnerima.


Širenje kapaciteta

Sa sadašnjim kapacitetima možemo proizvesti trideset do pedeset jedinica godišnje, ali kako smo u procesu proširenja proizvodnih pogona, s izgrađenom novom halom, očekujemo da ćemo moći u cijelosti pokriti sve zahtjeve tržišta. Broj proizvedenih jedinica ovisi i o njihovoj veličini, složenosti i opremi. A kad krene serijska proizvodnja, uključit ćemo i kooperante i vanjske dobavljače, kaže Udovič.

U kontaktu s tvrtkom Monterra rodila se ideja o stvaranju mobilnog, modularnog, custom made proizvoda, dakle prilagodljivog željama kupaca. Fitness u kontejneru već postoji, ali kao spremište za rekvizite i njihovu zaštitu od vremenskih uvjeta. Ne u ovakvom obliku u kojem smo ga mi napravili, gdje je riječ o potpuno opremljenom proizvodu koji se u roku od dvije do tri minute može pripremiti za rad, s deset ili više korisnika istovremeno, a na kraju dana se jednako brzo može zatvoriti, pa čak i premjestiti na drugu lokaciju ako je potrebno, objašnjava Lopac koji nam je i demonstrirao rad na svakoj od sprava u izloženom kontejneru.


Gym1 namjerno je, dodaje, smješten u kontejner, kako bi se kupcima smanjili troškovi i olakšalo korištenje proizvoda. U prvom redu troškovi transporta s jedne lokacije na drugu, jer se ovako koncipirani fitness može transportirati običnim kamionom, tegljačem, bez potrebe za specijalnim prijevozom.


Izrada web platforme


– Osim toga, kad kažemo da je proizvod modularan, to znači da može biti u dvadeset ili četrdesetstopnom kontejneru, a kontejneri se mogu i međusobno povezivati, dva, tri ili više njih, prema potrebama kupaca. U konkretnom kontejneru koji vidite, smješteni su trenažeri snage, kao i tri kardiotrenažera koji su pomični, radi lakšeg spremanja, ali ne zahtijevaju priključak struje ili drugu infrastrukturu. Kompletna oprema, podovi, izolacija, boje, uređenje, sve se može prilagoditi potrebama i željama kupca.


Cijenu će definirati zahtjevi kupaca

Cijena Gym1 fitnessa za tipski kontejner kakav smo imali prilike vidjeti u Ogulinu, kretat će se oko 50 do 60 tisuća eura, no ovisno o željama i financijskim mogućnostima kupaca, ona će moći biti i niža, ali i znatno viša, posebno ukoliko je riječ o fitnessu sastavljenom od više međusobno povezanih kontejnera.

Izradit ćemo i web platformu na kojoj će zainteresirani moći virtualno urediti svoju vlastitu teretau. Pritom je važno da za Gym1 nije potrebna nikakva posebna infrastruktura, kao ni posebna obuka za korištenje. Ujutro ga može otvoriti, a navečer zatvoriti bilo koji zaposlenik kampa, a kad je zatvoren, potpuno je zaštićen od krađe i uništavanja, kaže Lopac.


Orlando Lopac
SNIMIO: SERGEJ DRECHSLER


Gym1 premijerno je prikazan na sajmu Horeca Adria u Opatiji, gdje je izazvao veliku pozornost potencijalnih kupaca pa su tako već pokrenuti razgovori s nekoliko velikih hotelskih tvrtki koje mobilnim fitness centrima žele opremiti svoje kampove, kao i s nekoliko privatnih investitora, vlasnika vila za odmor, a bit će ponuđen i Hrvatskoj vojsci.


Upiti iz inozemstva


Gym1 u cijelosti je proizveden u pogonima Monterre u ogulinskoj poduzetničkoj zoni, a ova je tvrtka, poznata po izvođenju geotehničkih radova, proizvodnji i prodaji građevinske bravarije i opreme, s preinakama brodskih kontejnera u stambene svrhe započela još prije dvije godine.


– Slijedom toga, došla je i ova ideja, razvijena s Orlando Fitness Grupom, o stvaranju niza proizvoda u funkciji uslužnih djelatnosti ili dodatne ponude ugostiteljskih i hotelskih objekata. Ovo je prvi pilot-projekt, a postoje ideje da na ovaj način razvijemo i saune, spremišta za skijašku opremu sa svlačionicama. Prostora za razvoj sigurno ima, pogotovo jer sličnih domaćih proizvoda nema. Do suradnje s Orlando Fitness Grupom došlo je zbog toga što imamo iskustva u proizvodnji, ali ne i u opremanju fitnessa, u čemu su oni vodeća tvrtka u nas.


Dalibor Udovič
SNIMIO: SERGEJ DRECHSLER


Reakcije tržišta su vrlo pozitivne, s jednom velikom marketinškom agencijom pripremamo promotivne materijale i prodajnu strategiju. Najprije ga kanimo plasirati u regiji, ali imamo već i upita iz Češke, Njemačke i drugih zemalja. Idemo korak po korak, ali vjerujemo da će proizvod biti uspješan na tržištu, ističe Udovič.