Turistička kompanija

Od Nove godine svi objekti Plave Lagune posluju pod tim brendom

Hina

Foto Marko Gracin

Foto Marko Gracin

Od početka 2022. godine svi objekti u Umagu s predznakom Melia i Sol u nazivu, službeno će poslovati pod brendom i nazivom isključivo Plava Laguna



Objekti u Umagu koji su do sada u nazivu nosili oznaku Sol i Melia, od Nove godine poslovat će pod brendom Plave Lagune, izvijestila je u petak ta turistička kompanija.


“Od početka 2022. godine svi objekti u Umagu s predznakom Melia i Sol u nazivu, službeno će poslovati pod brendom i nazivom isključivo Plava Laguna.


Za nas je vrlo važna činjenica da 2022.godine planiramo repozicioniranje dosadašnjih Sol i Melia objekata iz destinacije Umag u brend Plave Lagune i time ojačati naš brend”, poručili su iz Plave Lagune.




Podsjećaju kako je novi brend Plava Laguna uvela u poslovanje 2018. godine kao dovršetak pripajanja umaškog Istraturista.


Time je, kako se navodi, nastala jedna od najvećih turističkih kompanija u Hrvatskoj koja upravlja s četiri resorta i devet kampova u ukupnom kapacitetu većem od 16 tisuća smještajnih jedinica i dnevno može ugostiti više od 43 tisuće gostiju.


Tako će Plava Laguna u sezonu 2022. zakoračiti s jedinstvenim portfeljem što će omogućiti snažnu standardizaciju procesa i aktivnosti kao i kreiranje novih jedinstvenih proizvoda i usluga, uz najviše standarde, zaključili su iz Plave Lagune.