
Foto: CPHFW, James Cochrane
Inspirirana očevim radom na farmi, Chumack je predstavila kolekciju od 29 komada stvorenih od prirodnih materijala
povezane vijesti
Treći dan Tjedna mode u Kopenhagenu ponovno je donio mnoštvo odličnih modnih kombinacija s naglaskom na održivost mode, u čemu ovaj modni tjedan prednjači pred svim ostalima.
Predstavljene su nove kolekcije brendova Munthe, TG Botanical, Mark Kenly Domino Tan, Helmstedt, Holzweiler, Gestuz, Henrik Vibskov, Rotate, Iso.poetism i Ganni.
TG Botanical – AW23
Ukrajinci će prepoznati brend Tago koji je postao popularan u toj državi otkako je stupio na scenu 2006. godine. Iza brenda stoji Tetyana Chumak, osnivačica i kreativna direktorica TG Botanicala stvorenog tijekom pandemije koronavirusa kao sestrinski brend.
Inspirirana očevim radom na farmi, Chumack je predstavila kolekciju od 29 komada stvorenih od prirodnih materijala. Dominirale su i prirodne odnosno zemljane boje pa su tako prikazane kreacije u paleti bijele, maslinasto zelene i bordo. Svi modni komadi rađeni su starinskim tehnikama bojanja žirovima, lukom i zrnima kave.

Foto: CPHFW, James Cochrane

Foto: CPHFW, James Cochrane

Foto: CPHFW, James Cochrane
Iso.Poetism – AW23
Tobias Birk Nielsen jedan je od nagrađenih na panelu “Najbolje čuvana tajna danske mode”, a naslov je opravdao i novom revijom stvorenom od recikliranih kutija, novina i ostataka tkanine.
“Skupljam kamenje otkako sam bio dijete što je krenulo kao hobi kojeg sam naslijedio od drage mi bake”, kazao je u najavi revije kojom su dominirale takve boje: pepeljasto siva, smeđa i zelena. Sve boje naglašavale su osjetljivost i promjenu prirode te pokazale da su savršena uniforma – s izrezanim hoodie majicama, puffer jaknama i skijaškim maskama.

Foto: CPHFW, James Cochrane

Foto: CPHFW, James Cochrane

Foto: CPHFW, James Cochrane
Ganni – AW23
Kreativna direktorica Ditte Reffstrup obično nije nostalgična, ali ovoga je puta napravila izliku. “Nisam od onih koja živi na prošlim projektima jer ne živim u prošlosti. Ali ove sezone se pogled unatrag učinio potrebnim”, kazala je.
Četrnaest je godina prošlo otkako je Ganni bio maleni tim s velikim snovima, a sada su se prometnuli u jednog od najjačih i najjutjecajnijih skandinavskih brendova i tom prigodom promijenili logo.
Oštri i strukirani krojevi odijela, vibrantna maksi haljina i nježno plavi outfiti, potvrdili su riječi dizajnerice: “Ganni nikada neće postati siva dolčevita”.

Foto: CPHFW, James Cochrane

Foto: CPHFW, James Cochrane

Foto: CPHFW, James Cochrane