
Foto: iStock
Generacija Z i milenijalci inspiraciju za outfite traže iz romantičnih komedija
povezane vijesti
Posljednje odavanje počasti Y2K modi događa se upravo sada kada je u tijeku opća pomama za najpopularnijim ovogodišnjim trendom – “rom-com”.
Marta Topran, modna i beauty kreatorica na Pinteresu, objasnila je: “Rom-com generalno nudi dozu optimizma i eskapizma i mislim da je to ono čega nam svima sada najviše nedostaje”.
Kazala je da generacija Z i milenijalci inspiraciju za outfite traže iz romantičnih komedija (“rom-com”) koje su dominirale kroz 2000-e godine.
“Legendarni lookovi poput slip haljine iz filma ‘Od klinke do komada’ ili topovi kakve je nosila Kate Hudson. Minisuknje iz ‘Zločestih cura’ i kargo hlače kakvo smo vidjeli u filmu ‘Plešimo zajedno’ ponovno se vraćaju u modu”, kazala je Torban za HuffPost.
“U našem posljednjem Pinterest izvješću, vidimo da je za 235 % skočila potražnja za pojmovima ‘djevojka 2000-ih’ te da je ‘estetika outfita cool djevojke’ skočila za 140 %.
Potraga za ‘rozom mini suknjom’ porasla je za 145 %, ‘dijamantna haljina’ za 90 %, a ‘ljetni vintage outfit devedesetih’ za 150 %…
Prevladava osjećaj bajkovitosti, ali kroz razumijevanje i pronalazak vremena za uživanje u sentimentalnosti sa nostalgijom.
Rom-Com je homage i snažnim ženama u glavnoj ulozi, poput Kate Hudson, J.Lo i Gabrielle Union, a Topran naglašava da se radi o nečem većem od same estetike. Uz optimizam, navedene žene utjelovljuju samopouzdanje koje se nalazi ispod besprijekornog make-upa i kose.